Re: Uncharted online/co-op trophies

31
Heb alle U3 DLC kunnen vinden, maar van TLOU lijk ik de left behind DLC niet te kunnen vinden... Jammere is dat veel DLC in het Nederlands in mijn downloadlijst staat en ik voor deze echt niks kan vinden. Ook niet op basis van bestandsgrootte. Ik had maar 28 pagina's in mijn downloadlijst van U3 en TLOU DLC samen :q:
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

33
Ik vermoed dat ze een foutje hebben gemaakt bij het updaten van de TLOU DLC voor PS3. De left behind DLC voor met disc, is inderdaad niet meer te vinden in de EU store, maar wel in de US store. Heb Naughty Dog en Playstation België getweet, hopelijk fixen ze het...

PS4 versie van TLOU begin ik voorlopig niet aan. Twijfel tussen U2 en U3 om mee te starten. Maar ga vandaag nog niet beginnen, anders wordt het direct laat...
Ik denk dat ik ga proberen mee te liften op die discord groep en dan hopen dat het wat wilt lukken...
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

37
De discord groep is voor Uncharted en die hebben nu ook TLOU toegevoegd. Er staat een invite link in een post van mij op de eerste pagina.
Laat even weten moest die niet meer werken.

De PS Messages group is enkel voor TLOU op PS3. Daar kan ik jullie wel toevoegen, maar ik dacht dat ruler enkel PS4 wilde daarvan?

Ik ga zelf eerst beginnen met U2, U3 en TLOU (beetje te zien van wat er actief is.) U4 gaan de servers nog niet sluiten, dus is even iets minder dringend :/
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

39
Ben momenteel alles van U3 aant downloaden. Back to the PS3 en de "snelle" PlayStation store.. :nerd:

Na U4 neem ik onmiddellijk U3 op. Zou wel leuk zijn moest er hulp zijn voor die survival en 3 sterren trophies. Maar laat wel weten wanneer het zo ver is. Ik kijk ook wel eens rond op PSNprofiles voor eventueel een sessie.

U2 is niet van toepassing voor mij.

Hebben jullie toevallig Tlou ook op PS4?
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

42
Heb de game ook niet op PS4, misschien dat dat nog wel is veranderd, maar voorlopig niet.

En er is wat grappigs gebeurd: Ik zit in de PS Messages group voor TLOU en in een Discord group voor Uncharted. In de Discord group hadden ze ook een thread voor TLOU aangemaakt. 1-2 dagen later zie ik plots in de PS Messages group allemaal discord invites langskomen voor... die Uncharted discord group. Ze zitten nu allemaal in dezelfde discord group :lol:

@paveman: Ik heb je toegevoegd aan de PS message group. Zelf heb ik wel de notifications van de app even uitgezet...

URL voor Discord groep: https://discord.gg/xyHHZD
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

43
Thnx kolm! Ik heb mezelf maar uit de PS message groep gehaald: inderdaad veel teveel notificaties, terwijl ik die wel veel gebruik. Was ook niet handig om de app helemaal stil te zetten dus.
Ik zit nog wel in de discord groep.
Maar goed: ik ben niet zozeer voor mezelf geïnteresseerd om dit te halen (zeker als ik een beetje een idee krijg hoeveel werk het is), dus houd me aanbevolen als jij, of iemand anders hier, hulp nodig heeft, maar zal zelf niet zozeer op zoek gaan naar sessies.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

45
Klopt! De mp was daar toch wel de oorzaak van, dat zag ik in mijn eentje zo niet gebeuren. En dan altijd maar blijven uitstellen door eerst toch maar een andere game te doen :shhhh:

Gisteren een eerste sessie gehad. Vooral veel naar 'searching' gekeken... Wel al aardig wat DLC trophies kunnen halen, eigenlijke alle trophies die we in het dat speltype + maps waarop we zochten konden halen. Maar niet zo heel veel games gedaan waardoor ik nu nog maar aan week 3 dag 2 zit.

Matchmaking is wel een drama... Je zoekt met 2 volle teams op hetzelfde moment en toch kom je altijd met randoms terecht. Als er tijdens de game eentje een disconnect heeft of eentje gewisseld moet worden, dan moet je eerst uit de sessie en naar de lobby om te regroupen en dan kan het zoeken opnieuw beginnen... En er was er eentje die nogal veel last had van disconnects, een andere mocht geen host zijn want dan werd nog een andere automatisch eruit gegooid omdat ze niet compatibel zijn. Typische PS3 perikelen... :q:
Image
cron