Re: Uncharted online/co-op trophies

47
Enkel nog de 2 journey trophies te gaan nu. De groep waar ik vandaag mee speelde was echt een goeie groep. 1 persoon had de leiding en was soms streng, maar rechtvaardig en erg willend om even alle game modes af te gaan etc. Dus al die 'random' trophies heb ik nu. Zit in week 6 dag 7 na 2 avonden waarvan de eerste eigenlijk kut was.

Maar deze group had ook een trukje gevonden om die 2 party's erg makkelijk bij elkaar te krijgen waardoor wisselen van mode ook helemaal niet zo erg was als bij die vorige groep.
De eerste partyleader begint te zoeken en de tweede party leader begint pas te zoeken als de eerste 'searching for players' op zijn scherm ziet. Bij de vorige groep zochten ze altijd tegelijk. Daarnaast moeten de 2 partyleaders ook van dezelfde regio zijn, daar was de vorige groep wel al achter gekomen.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

50
Week 9 dag 3 of 4.

Die trick werkt wel vrij goed, het is alleen soms wat vervelend als ze geen afspraken maken over wie er eerst zoekt :q:
Ik heb wel 3 of 4 keer moeten zeggen dat persoon A als eerste moet zoeken voor ze het echt zo gingen doen. Maar eens ze het deden, was het direct goed!
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

52
Lol :lol:

2 keer 12 weken. Je moet voor elke faction 1 journey doen van 12 weken en als de journey voor een faction compleet is, dan krijg je een trophy. 2 in totaal dus.
MAar er zijn tijdens die journey ook 5 missies waarbij je al je mannetjes kwijt kan raken, als die mission mislukt moet je de journey opnieuw beginnen. Het is in theorie ook mogelijk om tijdens die weken al je mannetjes kwijt te raken en dan moet je ook opnieuw beginnen. In praktijk is dat echter iets minder een probleem omdat je altijd wel iets van resources krijgt en er hoeft op het einde maar 1 mannetje te leven.

Dit weekend was ik echter niet thuis, dus geen vooruitgang... :(
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

58
Kolm wrote:Eerste journey is klaar! :jip:
Heb er wel een beetje moeten aan trekken en sleuren om iedereen er een paar extra games in te houden tot ik de trophy had, verschillende kregen net daarvoor hun trophy of wilden stoppen... :O
Pfff. Dat vind ik altijd zo zwak... Help gewoon iedereen tot ze klaar zijn...
Succes met de volgende journey…. Dat je er nog zin in hebt ;)
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

59
Helaas gisteren niet gespeeld, anders had ik tweede journey misschien wel klaar gehad voor vakantie. Het zal voor erna zijn...

Ik kwam nog wel een interessante glitch tegen voor de co-op crushing trophies in Uncharted 3:
https://forum.psnprofiles.com/topic/758 ... ng-glitch/

Kwestie dat het vooral een hoop tijd kan schelen en laat die tijd nu erg beperkt zijn :q:

Overigens zijn dat niet de allermoeilijkste trophies, dat zou Overseer zijn, weet even niet meer wat dat was...
Image
cron