Re: Wat speel je op dit moment?
1863Net CoD Modern Warfare Remastered uitgespeeld, nu beginnen aan Mirror's Edge Catalyst
De vorige heb ik met veel plezier talloze keren uitgespeeld en de platinum gehaald, ik ben benieuwd of deze mij evenveel zal kunnen boeien in de open wereld.
De vorige heb ik met veel plezier talloze keren uitgespeeld en de platinum gehaald, ik ben benieuwd of deze mij evenveel zal kunnen boeien in de open wereld.
1864zou naar verluid ietsje minder zijn...met0t0 wrote:Net CoD Modern Warfare Remastered uitgespeeld, nu beginnen aan Mirror's Edge Catalyst
1865Ik vond die helemaal niet slechtGamefreak wrote:zou naar verluid ietsje minder zijn...met0t0 wrote:Net CoD Modern Warfare Remastered uitgespeeld, nu beginnen aan Mirror's Edge Catalyst
1866Ik vond hem ook zeker niet slecht, zie topic van laatst uitgespeelde gamesgamerke1992 wrote:Ik vond die helemaal niet slechtGamefreak wrote:zou naar verluid ietsje minder zijn...met0t0 wrote:Net CoD Modern Warfare Remastered uitgespeeld, nu beginnen aan Mirror's Edge Catalyst
1867Battlefield V gisteren begonnen op hardcore. Beetje frustrerend op momenten voor mij maar voor hardcore vind ik deze game nog meevallen qua moeilijkheid. Kzit al in 2de stuk van 3de story.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1868Jammer dat BF V niets is vergeleken met de vorige games in de reeks..
1869Eerste story vond ik maar niks. De andere 3 waren wel nog plezant.NTGSruler wrote:Jammer dat BF V niets is vergeleken met de vorige games in de reeks..
Sinds dinsdag ben ik bezig met judgment. Zit nog niet zo heel ver maar ik heb al door dat er weer veel uurtjes in gaan kruipen.
1870Momenteel speel ik Canis Canem Edit op PS4.
Leuke game maar met momenten zeer stroeve controls.
Daarnaast ook af en toe Zombie Army Trilogy.
Leuke game maar met momenten zeer stroeve controls.
Daarnaast ook af en toe Zombie Army Trilogy.
1871Wolfenstein The Old Blood
Ik had nog eens zin in een shooter en vermaak er mij goed mee
Echt lang is de game naar het schijnt niet, maar dat geeft niet, Wolfenstein The New Order ligt al klaar
Ik had nog eens zin in een shooter en vermaak er mij goed mee
Echt lang is de game naar het schijnt niet, maar dat geeft niet, Wolfenstein The New Order ligt al klaar
1873Judgment is zooooo zalig. Kzit nu aan een 30u en heb iets meer dan de helft van side cases gedaan en hetzelfde geld ivm vrienden maken in het spel. Qua story ook al in chapter 5 wat ongeveer de helft is vermoed ik
1874Minecraft op mijn ps vita. Ik wist nooit waar de hype over ging en nu begrijp ik dit wel
1875ik speelde hem een tijd terug ook, de demo en ik begrijp het niet !! Niks voor mijgamerke1992 wrote:Minecraft op mijn ps vita. Ik wist nooit waar de hype over ging en nu begrijp ik dit wel