Re: PlayStation 4

541
Je bent nooit te oud om iets te leren...

Als je op de PS4 een hidden trophy selecteert en vervolgens op vierkantje duwt, dan zie je wat de trophy eigenlijk is...
Ik las het ergens en net getest bij een PS3 game op de PS4 en ook voor die games werkt het.
Het vierkantje bovenaan was mij echt nooit opgevallen... Misschien omdat ik sowieso alleen naar het overzicht van trophies van een game kijk en bijna nooit nog een stap verder ga en 1 specifieke trophy selecteer :think:
Image

Re: PlayStation 4

542
Kolm wrote:Je bent nooit te oud om iets te leren...

Als je op de PS4 een hidden trophy selecteert en vervolgens op vierkantje duwt, dan zie je wat de trophy eigenlijk is...
Ik las het ergens en net getest bij een PS3 game op de PS4 en ook voor die games werkt het.
Het vierkantje bovenaan was mij echt nooit opgevallen... Misschien omdat ik sowieso alleen naar het overzicht van trophies van een game kijk en bijna nooit nog een stap verder ga en 1 specifieke trophy selecteer :think:
Ik las het ook op reddit, dat is daar ontploft :P
Image

Re: PlayStation 4

545
Het zou er blijkbaar al een jaar of 3 inzitten... Maar ik moet toegeven dat ik eigenlijk altijd op PSNP zit te kijken voor trophies en daar kan je aan/uit zetten of je hidden trophies wilt zien of niet. Als ik de trophylijst op de playstation zelf gebruik, dan is dat eigenlijk vooral om te kijken of ik een trophy wel/niet gehaald heb als ik twijfel. Of als ik stop met gamen, om even snel te kijken wat ik nog mis maar op dat moment weet ik al wat de hidden trophies zijn door PSNP... :|
Image

Re: PlayStation 4

546
Ik gebruik dat meestal om snel even te kijken hoe je een bepaalde trophy moet behalen. Dus eerst vierkantje en dan options om te zoeken op internet
(werkt natuurlijk ook met trophies die niet hidden zijn :lol: )
Image

Re: PlayStation 4

548
Kolm wrote:Je bent nooit te oud om iets te leren...

Als je op de PS4 een hidden trophy selecteert en vervolgens op vierkantje duwt, dan zie je wat de trophy eigenlijk is...
Ik las het ergens en net getest bij een PS3 game op de PS4 en ook voor die games werkt het.
Het vierkantje bovenaan was mij echt nooit opgevallen... Misschien omdat ik sowieso alleen naar het overzicht van trophies van een game kijk en bijna nooit nog een stap verder ga en 1 specifieke trophy selecteer :think:
handig om te weten !

Re: PlayStation 4

549
Ik gebruikte dat wel al even, om zeker te zijn dat het een bepaalde hidden trophy is die ik nog moet halen en wat ik er eventueel voor moet doen. Meestal blijf ik er mooi van omdat het vaak verhaalgerelateerde trophies zijn :q: