Re: Welke serie volg je momenteel?
1172Aan de Belgen onder ons: Heel Holland bakt is een Tv-programma waarin hobby bakkers taarten bakken voor een jury en na elke aflevering valt er eentje af.
1173Voor de Hollanders onder ons: België kookt is bij ons Komen Eten. Paar snullen die denken dat ze culinair aangelegd zijn maar nog geen friet in een frietpot kunnen gooien. De rest geeft natuurlijk doldwaze commentaar daarop om toch maar de hoogste score te behalen.
Eventjes grapje hier. De warmte doet rare dingen met een mens.
Niet persoonlijk nemen Kolm!
1174Sora_Lizard wrote:Heel Holland bakt . . . .
Viel bij mij wel mee vannacht, dus om te zeggen dat héél Holland bakte....
Ik zit gelukkig weer op kantoor. 23 graden is wel warm, maar gigantisch goed te doen in vergelijking met. Zeker aangezien het geen airco verkoeling is, maar vloerverkoeling. Zeer prettige manier van verkoelen, wat mij betreft in tegenstelling tot een airco.
Last edited by paveman on 24 Jul 2019 13:30, edited 1 time in total.
1175In aanvulling op al het voorgaande: 'Bake Off Vlaanderen' is de naam van het betreffende programma in België.
@ Paveman, Vriesland uitgesloten natuurlijk.
@ Paveman, Vriesland uitgesloten natuurlijk.
1176Hahaha! Ik ben niet zo'n diepFries, dus geldt het dan wel ook voor mij....?
1177Die vraag kun jij zelf mogelijk het beste beantwoorden . . . of misschien je vrouw?
1178Zij is niet eens Fries, dus misschien dat zij dat inderdaad nog het beste kan....Sora_Lizard wrote:Die vraag kun jij zelf mogelijk het beste beantwoorden . . . of misschien je vrouw?
1179België kookt had ik nergens aan gelinkt, vandaar dat ik het niet snapte dusNTGSruler wrote:Voor de Hollanders onder ons: België kookt is bij ons Komen Eten. Paar snullen die denken dat ze culinair aangelegd zijn maar nog geen friet in een frietpot kunnen gooien. De rest geeft natuurlijk doldwaze commentaar daarop om toch maar de hoogste score te behalen.
Maar alle Belgische commerciële zenders zijn hier niet te zien... Enkel één, canvas, ketnet, sporza.
1180Heel Holland bakt is overigens een slap aftreksel van The Great Brittish Bake Off (wat oprecht grappig is en waar daadwerkelijk goede bakkers geselecteerd worden i.p.v. alleen typecasting).
1182Wacht maar tot vannacht en morgen dan....Sora_Lizard wrote:Nu is de grap er af.
1183Sora_Lizard wrote:Nu is de grap er af.
De lol is er zowiezo af met dit weer.
Series volg ik niet echt eigenlijk om maar beetje op topic te komen.
1184Ik volg ook geen series. Ik kijk sowieso weinig tv, de enige serie die ik volg is de F1.
Maar de serie 'Heel Holland bakt' is moeilijk nu niet te volgen.
Maar de serie 'Heel Holland bakt' is moeilijk nu niet te volgen.
1185Momenteel bezig met The 100 seizoen 2. Sowieso al vele beter als seizoen 1, maar ik moet er zo precies wel nog goed inkomen.