@Roy: het was de bedoeling die hitpercentage te hebben samen met de crushing playthrough. En met gebruik van bullet time, infinite ammo.. De game voorziet het, dus waarom niet gebruiken dan? Alleen is op het laatst mijn hitpercentage onder de benodigde 70% geraakt om 1 of andere reden.
Ga nog eens die truc van Chapter 15 proberen wat Kolm aangaf.
Edit: sharpshooter trophy is ondertussen binnen. Methode werkt dus.
Re: Je nieuwste trophies
362Ja ik heb dat wel gelezen en dat is toch wat ik zei ivm die tweaks? Maar doe het nu zo hé
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
364Re: Je nieuwste trophies
365Yes! Je bent er eindelijk opnieuw mee bezig!
Als je die haalt krijg je eeuwig respect!
Als je die haalt krijg je eeuwig respect!
367Ik heb op dit moment meer last van Uncharted in mijn dromen
Maar gisteren de laatste trophy van U2 behaald, dus die staat op 100%!
Straks meer in het topic daarover, ben nog niet zo heel lang wakker, want het was gisteren laat...
Maar gisteren de laatste trophy van U2 behaald, dus die staat op 100%!
Straks meer in het topic daarover, ben nog niet zo heel lang wakker, want het was gisteren laat...
372Puppeteer is een fantastische game, leuk dat ze hun stijl doortrekken in de trophy-afbeeldingenNTGSruler wrote:Bedankt Sora! Vind het wel een leuke!
373Uncharted 3
Hoarder
Complete the Artifact Treasure Set
7u voor de servers zouden sluiten heb ik de laatste online trophy van U3 gehaald!
Toen ik in juni begon had ik nooit verwacht dat het me zou lukken om alle online trophies te halen in The last of us PS3, Uncharted 2 en Uncharted 3.
Maar de aanhouder wint en met heel wat geluk en hulp is het dan toch gelukt!
Uncharted 2 en 3 staan nu op 100%, voor TLOU moet ik de singleplayer nog doen al heb ik de left behind DLC wel al een keer tussendoor gedaan ter afwisseling.
Meer info over het hele proces hiervan en specifiek het verslag van de laatste dag kan je in dit topic vinden:
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 035#p75028
Hoarder
Complete the Artifact Treasure Set
7u voor de servers zouden sluiten heb ik de laatste online trophy van U3 gehaald!
Toen ik in juni begon had ik nooit verwacht dat het me zou lukken om alle online trophies te halen in The last of us PS3, Uncharted 2 en Uncharted 3.
Maar de aanhouder wint en met heel wat geluk en hulp is het dan toch gelukt!
Uncharted 2 en 3 staan nu op 100%, voor TLOU moet ik de singleplayer nog doen al heb ik de left behind DLC wel al een keer tussendoor gedaan ter afwisseling.
Meer info over het hele proces hiervan en specifiek het verslag van de laatste dag kan je in dit topic vinden:
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 035#p75028
375mxgp 2019: the final showdown
eindelijk na uren proberen vooral de voorlaatste challenge was beetje aan de frustrerende kant om het beetje rustig nog te proberen verwoorden xd
eindelijk na uren proberen vooral de voorlaatste challenge was beetje aan de frustrerende kant om het beetje rustig nog te proberen verwoorden xd