Wauw! Leuk om terug te lezen, ruler! Mooi ook dat je zo vlot je eigen tijd aan diggelen hebt gereden!!
Het moet er bij mij ook ooit nog eens komen (gelukkig geen gebrek aan ruimte hier
), maar telkens als ik bedenk me er in te verdiepen heb ik geen racegames die ik in backlog heb zitten of op wensenlijst (en dan is t een redelijk overbodige aankoop natuurlijk)…
Ik weet bijna zeker dat Suzuka je ook gaat lukken. Met jouw volharding, móet dat wel goed komen!!
@met0t0: die shifters achter het stuur werken in een 'echte' auto ook enorm goed, dus verbaast met niets dat dit met controller stuur ook zo is! Als ik een keer écht vlot wil (nee, nee: zo vaak komt dat nou ook weer niet voor), geef ik toch de voorkeur aan manueel schakelen t.o.v. de automaat om wat hogere toeren te houden. In dat geval gebruik ik eigenlijk altijd de flippers, zo goed als nooit de versnellingspook (voor zover dit ook zo heet in een automaat...
)
PS: op welke moeilijkheidsgraad speel jij Duke Nukem ruler? Ik speel amper FPS's ,dus misschien logisch dat ik enigszins 'suck', maar zelfs op laagste moeilijkheidsgraad heb ik de nodige moeite...