Re: Playseat Evolution Alcantara
31Welke tijd heb je nodig voor Suzuka en wat is je huidige beste tijd? (met controller en met stuur)
Ik ben zeker wel GT fan, hoor ruler! Ik heb alleen een grafhekel aan mp gerichte games, waardoor ik voor Sport ben afgehaakt. Het meest houd ik van de meer arcade racers. Het moet mij niet te hardcore worden. Ten eerste ben ik daar niet goed genoeg voor in mijn beleving en ten tweede moet ik een auto niet zelf hoeven afstellen: daar heb ik niet genoeg verstand van auto's en racen voor. Tot slot is ook hetgeen wat jij aangeeft een reden om minder van de sims te zijn: het moet mij ook niet té inspannend worden.NTGSruler wrote:Dank je wel Paveman! Jammer dat je niet echt een Gran Turismo fan bent, want dit met een Playseat spelen is fantastisch! De F1 games lenen zich ook héél goed hiervoor. Volgens mij rally games ook.
@Kolm: Suzuka is echt verschrikkelijk moeilijk. Het zijn verrassend genoeg niet de S bochten waarmee ik problemen heb. Vooral de 2 bochten erna zijn héél belangrijk. 1 is een bijna 90 graden bocht en moet je perfect kunnen nemen. Maar het gaat allemaal zo snel.. Ook de chicane op het einde kan ik nog héél wat tijd winnen..
Doel: onder 2:10:00
Controller: een 2:22:xxx
Stuur snelste tijd voorlopig: 2:12:433.
Voorlopig eventjes rust genomen om niet uit te branden. Ik ben in verlof en wil op het einde van de vakantie toch ergens het gevoel hebben dat ik progressie hebt gemaakt kwestie games.
Kolm wrote: 28 Nov 2021 16:49 Ik heb er zelf geen ervaring mee en heb dus geen flauw idee hoe stevig het echt is... maar mij doet het denken aan die gammele vouwbare strandstoelen waar je al snel doorheen zakt
Return to “Sport- en racegames”