Streets of rage 2
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Guess the Game
1052Correct!fsterchele23 wrote:Streets of rage 2
1056Kga et nie zo obvious maken door screenshot te zetten van game waarmee ik bezig ben :-P eigenlijk is deze gok er heel ver af zelfKolm wrote:A Plague Tale: Innocence?
1060CorrectMarty wrote:Theseus (VR game)
1062Het ziet er behoorlijk Medal of Honor uit
Dat is het alleen niet. Ik weet al welke, maar ik heb de titel vanaf een aanwijzing op de screenshot via Google gevonden, dus laat m mooi raden door iemand die de game daadwerkelijk kent.
Dat is het alleen niet. Ik weet al welke, maar ik heb de titel vanaf een aanwijzing op de screenshot via Google gevonden, dus laat m mooi raden door iemand die de game daadwerkelijk kent.
1063Dat is ook een gevaar dat ik dat er op heb laten staanpaveman wrote:Het ziet er behoorlijk Medal of Honor uit
1064generation zero
is die game iets ?
(kheb wapen opgezocht in welke games et zit )
is die game iets ?
(kheb wapen opgezocht in welke games et zit )
1065Klopt
Geen idee of ie nu beter is. Heb de game met launch even gespeeld maar toen was het niet echt een topper. Ook geen idee of er patches zijn geweest die de game verbetert hebben.
Ik zit in een huis en zon robot glitched met zijn arm door de muur heen en kan dan op mij schieten. En collectibles wat niet 100% werkt.
Het idee leek me reuze leuk maar de uitwerking wat minder. Misschien de game toch nog even een kans geven mits er patches zijn geweest
Geen idee of ie nu beter is. Heb de game met launch even gespeeld maar toen was het niet echt een topper. Ook geen idee of er patches zijn geweest die de game verbetert hebben.
Ik zit in een huis en zon robot glitched met zijn arm door de muur heen en kan dan op mij schieten. En collectibles wat niet 100% werkt.
Het idee leek me reuze leuk maar de uitwerking wat minder. Misschien de game toch nog even een kans geven mits er patches zijn geweest