Re: Uncharted online/co-op trophies

108
Nog niet helemaal feest, maar door op 2,5u de moeilijkste 10 trophies te halen, is er wel een enorme tijdswinst en dat maakt dat het misschien toch gaat lukken! Eigenlijk komt het allemaal neer op hoeveel geluk ik met de treasures heb, daar heb ik wel een beetje schrik voor :(
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

111
NTGSruler wrote:Zoals jij geluk hebt in games Kolm, gaat dat zeker lukken!! Tis nog een week.
Vooral geluk dat fsterchele mij al zoveel geholpen heeft! Zonder hem had dit echt niet gelukt! :love:

En ik heb meer geluk dan fsterchele wat betreft het glitchen van trophies, maar als het op random drops aankomt heb ik doorgaans weinig tot geen geluk :(
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

114
46/50

8/25 return to sender medal => kan ik in mijn eentje grinden
91/100 gatekeeper medal => komt vanzelf want veel bosses die treasures droppen vallen hieronder

Treasures:
1 easy/medium adventure co-op (dropt ook tijdens hard/crushing)
9 hard/crushing adventure co-op
16 treasures in hunter arena

We hadden behoorlijk pech met de drops van de treasures, altijd maar de easy ones... Echt 4u op zelfde map zitten kloten en de laatste treasure dtopte als we allemaal dood gingen en niemand weet dus wat het was.

We hebben eigenlijk nood aan een hele gooie shooter zodat we altijd op crushing kunnen spelen... :q:
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

115
48/50

Ik vrees dat het niet gaat lukken om alle treasures op tijd te halen. Vandaag de laatste easy treasure in co-op adventure gehaald en daarna co-op hunter arena beginnen spelen voor treasures.

Ik heb nog 5 treasures in hunter arena nodig om de groep/trophy van sets waar de easy co-op adventure treasures inzitten, te kunnen halen. Voorlopig blijf ik dus maar hunter arena spelen in de hoop dat ik die 5 treasures krijg voor de trophy.

De 9 co-op adventure treasures zitten verdeeld over 4 levels en elke treasure hoort bij een boss. Die moet je dan farmen door na de kill een suicide te doen. Maar zelfs dan heb je dus veel geluk nodig voor de drop van de treasure. De tweede treasure trophy gaat dus waarschijnlijk niet lukken.
Image

Re: Uncharted online/co-op trophies

117
Ik heb daarnet om iets voor 19u de laatste trophy van Uncharted 3 gehaald en de game staat nu op 100%!! :party:

Afgelopen nacht om iets voor 2 haalde ik de laatste treasure in hunter arena voor de voorlaatste trophy. Ik had verwacht daar toch 2 avonden mee bezig te zijn ipv 1. Dat was al een kleine thriller want ik kreeg afwisselend een nieuwe treasure voor de ene trophy die ik probeerde te halen en dan voor de andere trophy waarvan ik niet dacht dat het nog ging lukken. Uiteraard kreeg ik degene die ik voor mijn doeltrophy nodig had, als allerlaatste :L:
Maar daardoor had ik wel alle treasures in die modus!
Dan heeft de persoon die ons heel hard geholpen heeft met de crushing trophies, mij toch overgehaald en nog wat geholpen met treasure trophies. En uiteindelijk heb ik dan maar besloten om een dag verlof te nemen en er gewoon volledig voor te gaan!

Voor 1 bepaalde treasure ben ik gewoon 7u bezig geweest om die te unlocken. De eerste 2u met een groepje dat moeite had om tot die eindbaas te komen, dan 5u met een groep die er altijd kwam en het checkpoint 4-5 keer kon herstarten als het niet lukte. Maar daarmee dus ook nog 5u nodig gehad omdat we zoveel pech hadden met drops. De volgende treasure was de laatste van iemand die meedeed en twee kills was twee keer een treasure en tweede keer al de goeie! Daarna heeft die persoon die me had overgehaald toch te proberen, me nog op een paar mappen geholpen en net voor de laatste treasure moest hij helaas stoppen. En dat op een map die ik persoonlijk heel moeilijk vind op 1 plek (airport). Op dat moment had ik wel een kleine paniekaanval en stress omdat ik vreesde dat het zou eindigen met 1 treasure die ik had gemist. Na wat rondvragen op de discord server waren er twee die al 100% hadden die me wilden helpen (hielpen enkel nog mensen die een kans hadden om 100% te halen voor server sloot) voor die laatste treasure. Die twee vlogen door die map alsof het niks was en ik kon ze echt amper bijhouden soms! Bij de derde poging met telkens 4-5 keer herstarten, dropte de treasure dan eindelijk! :party:

Maar nu ga ik slapen, het is van maandag 7u ('s morgens) geleden dat ik mijn bed gezien heb, ik wist niet eens dat ik dat nog kon! :O

En deze video postte iemand op de discord server en dat gevoel heb ik nu ook! Maar dan nog inclusief TLOU!
Dit is een cutscene uit de co-op adventure map syria. Ik sta er ook in vermeld :p

Image