De huidige versie is gebaseerd op een telling van 8 september 2019.
Ik denk dat de reden voor de iets hogere scores deze periode hun grondslag vindt in de toch langzaam ten einde lopende vakanties. Terwijl Trump alleen al zorgt voor een groei in de omzet van Twitter naar duizelingwekkende hoogten door op alles en iedereen te reageren met zijn onzinnige en foute reacties, hebben wij ons weer op het gamen gestort.
Oké, inmiddels hebben we dus drie bloedhete zomers gehad dit jaar en ik mag hopen dat het daarbij blijft. De trophyhunters zijn blij dat ze weer ongeremd mogen gamen waarbij ik me wel eens afvraag hoe ervaren we nu eigenlijk het behalen van een platinum trophy? Is het iets van:
‘Ha, gelukt!‘
Of is het meer iets van:
‘Hè, hè, eindelijk!‘
Of ondervinden we toch meer een enorme ontlading:
‘Ja, ja, ja, jaaaaaaaaaa! Ik heb em!’
De eerste twee zijn zeker tekenen van blijdschap, tenslotte game je voor je plezier en bij velen vormt het scoren van trophy’s een al dan niet groter onderdeel van dat plezier. Bij de derde beleving vind ik het een tikkeltje griezelig worden en lijkt de ervaring wel heel erg veel op een orgastische ontlading.
Waarbij zich meteen de vraag opwerpt of gamen een partner vervanger is? In ieder geval bestaat het risico, mits toch een partner aanwezig, dat deze zich gaat afvragen: ‘Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd?’
Het antwoord daarop is niet alleen heel simpel maar ook nog eens erg eenvoudig. Probeer jouw spel met de partner nu eens net zo lang te laten duren als die game.
Haal er desnoods een aantal volstrekt onbekende mensen bij die je kunnen assisteren. Dat hoeft niet per se beperkt te blijven tot online. Tenslotte geldt nog steeds het devies: hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Inmiddels doet dat laatste me weer denken aan de onstuimige groeicijfers van onze site en richten we ons verder op de ontwikkelingen van onze Trophy Leaderboards.
Korte samenvatting:
De tijdspanne was ook nu weer grofweg een maand. Deze maand augustus stond in het teken van Groot Brittannië verandert in een puinhoop, een doorgedraaide Boris Johnson en verder een naderende herfst.
We hebben gezamenlijk 13 platinums behaald en zijn we twee levels gestegen.
- Fsterchele23 en Mr.Wolf zijn elk een level gestegen.
- Negen mensen hebben samen 13 platinums verdiend. Koploper van de maand is dit keer Marty met 3 platinums.
Hij wordt op de voet gevolgd door Fsterchele23 en RoyVdW met elk 2 en dan volgen Daviduvel, Elexus, Hybris, Kolm, Mr.Wolf en NTGSruler met elk 1 platinum.
Gefeliciteerd beste platinummers!
Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.
Overall:
Geen wijzigingen.
Coolgamer blijft zonder plaatsnummer in de lijsten maar met zijn laatst behaalde medal.
Platinums:
Hier zien we niet de echt behaalde platinums maar de punten waar ze voor staan. Er is wel een overzicht waarin het echte aantal en de verdeling over de verschillende classificaties zijn terug te vinden.
Elexus stijgt een plaatsje en deelt nu de 12e plaats met Gamerke.
Completion:
RoyVdW is en blijft de onbetwiste koploper. Kolm nadert nu NTGSruler met rasse schreden.
Geen wijzigingen.
Rarity:
Hier heeft NTGSruler de koppositie stevig in handen.
Geen wijzigingen.
Geen aanpassingen in de medals. Veel plezier met lezen van de zin en onzin en game nog maar even door!
Tot volgende keer!
Grtz, Sora
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu