Ik heb zin in de BBQ en geef de voorkeur aan:

Poll ended at 15 Apr 2015 21:03 You may select 1 option

Ik kom het liefst op zaterdag 22 augustus
Total votes: 1 (8%)
Ik kom het liefst op zondag 23 augustus
Total votes: 2 (17%)
Ik kom en het maakt me niet uit welke dag
Total votes: 9 (75%)
Nee, ik heb absoluut geen zin in een BBQ (No votes)
Total votes: 12

PressXtoRevive BBQ 2015

1
Beste vrienden,

Ook dit jaar wil ik weer proberen een BBQ te organiseren. Net zoals de eerste 5 barbecues zal ook deze, bij voldoende belangstelling, in Breda worden georganiseerd.
Image
De dag van mijn voorkeur is zondag 23 augustus. Deze lijkt echter al bezet. Hierover word ik door de beheerder nog nader geïnformeerd.
Een alternatief is zaterdag 22 augustus. Daar ik nog geen idee heb van het aantal deelnemers, kan ik ook nog geen bijdrage noemen. Het zal echter rond de € 15,00 liggen.

Om achter het mogelijk aantal deelnemers te komen hierbij een poll:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

7
Sanity penguin wrote:
NTGSruler wrote:Nog wat vroeg om iets te kunnen laten weten... Afhankelijk van verlof, vriendin...
Second that :)
NTGSruler wrote:Nog wat vroeg om iets te kunnen laten weten... Afhankelijk van verlof, vriendin...
Het gaat nu nog niet om een definitieve afspraak. Het gaat om de belangstelling zodat ik een beetje een idee krijg van hoeveel mensen zouden kunnen komen. Dus als je denkt dat je wilt komen dan kun je beter stemmen.

Bij een te lage belangstelling blaas ik af. :|
Image

9
Ik heb net even gekeken en ik kom op 22 augustus terug van Amerika. Ik kan dan misschien wel op de 23e, ik hoop alleen dat ik dan geen jetlag heb

De plaats is voor mij geen probleem, want ik woon in Breda. Waar is het normaal dan eigenlijk in Breda?
Image

10
minermb wrote:De plaats is voor mij geen probleem, want ik woon in Breda. Waar is het normaal dan eigenlijk in Breda?
Wegens de grote belangstelling waarschijnlijk in het NAC stadion. Als ze degraderen hebben ze het toch niet meer nodig op zaterdag of zondag. :q:

12
Ik heb natuurlijk interesse om te komen, al heb ik geen idee van de data :|
Ik denk dat de herexamens op 17 augustus zullen beginnen, dus dan ligt de BBQ in de periode van de herexamens. Ik heb er momenteel 2 (en hoop het zou te houden...), dus als die wat goed vallen, zou het wel moeten lukken.
Morgen ga ik eens vragen wanneer mijn ouders op reis zouden zijn. Als ze op dat moment niet op reis zijn, kan ik met de auto komen, wat natuurlijk wel handig (en bovendien veel goedkoper is dan de trein als we de kosten delen) is.

13
BozeGozerXrd wrote:
minermb wrote:De plaats is voor mij geen probleem, want ik woon in Breda. Waar is het normaal dan eigenlijk in Breda?
Wegens de grote belangstelling waarschijnlijk in het NAC stadion. Als ze degraderen hebben ze het toch niet meer nodig op zaterdag of zondag. :q:
foei Gozer, als hier NAC fans komen dan ..... moeten ze er wellicht om lachen :lol:

15
minermb wrote:Ik heb net even gekeken en ik kom op 22 augustus terug van Amerika. Ik kan dan misschien wel op de 23e, ik hoop alleen dat ik dan geen jetlag heb
Image

De plaats is voor mij geen probleem, want ik woon in Breda. Waar is het normaal dan eigenlijk in Breda?
Zodra we meer zekerheid hebben dan wordt er een privé forum ingericht voor mensen die gaan komen. Pas daar maken we het adres bekend. Dit om te vermijden dat we de verkeerde mensen aantrekken. :)
Image