Re: Final Fantasy XV

241
Eind juni staat de Prompto DLC op de planning, die waarschijnlijk veel aandacht zal krijgen op E3.

Binnenkort kan er een update komen, met misschien een nieuwe outfit en de off-road Regalia Type D. Ongetwijfeld op E3 meer nieuws hierover.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

244
Heb je meegedaan met de survey? Goed voor jou! Want die is nu niet meer beschikbaar. Anders, foei, je had een maand de tijd ongeveer.

Vandaag is er een nieuwe update. De auto kan o.a. veranderen in een monster truck en overal rijden en er is muziek toegevoegd van het komende DLC pack.
Over dat DLC pack: vanaf morgen beschikbaar: Episode Prompto

245
Vele nieuwigheden

- outfit: magitek exosuits
- nieuwe moves: cross chain
- nieuwe quest ingame
- beta test voor de MP
- carnival is terug

248
De comrades trophies zijn niet meer haalbaar als je patch 1.27 installeert.

Ze hebben comrades daarmee uit de game gehaald en als standalone apart beschikbaar gemaakt met aparte trophylist. Echter zijn de trophies van de volledige game niet weggehaald en met patch 1.27 ook niet meer te halen omdat heel comrades niet meer beschikbaar is.

Met proxy en wat andere tools zou het wel mogelijk zijn om te downgraden naar 1.26, maar het is nog even onduidelijk of ze dan wel haalbaar zijn. De trophies waren voor de patch wel haalbaar zijn als je de dlc volledig offline speelt, maar er is niemand meer die er trophies van heeft gehaald sinds de patch uit is. Mogelijk dat er wel mensen zijn die op het ogenblik offline spelen en daarom nog niet gesynchroniseerd hebben.

https://forum.psnprofiles.com/topic/689 ... pdate-127/

Ik was aan het wachten om de game te starten tot alle DLC uit was, dan schrappen ze plots DLC en nu dit... Als het goed is zou 1 PS4 in huis wel goed moeten staan om het nog te halen, maar eerst even testen of het allemaal wel werkt.

Helemaal snappen doe ik het niet... Die standalone zie je wel vaker, maar het dan ook echt verwijderen uit de originele game heb ik niet eerder gezien.
Image

251
Kolm wrote:Dat is al goed nieuws! En moet je alles ook telkens opnieuw doen? Of wordt je progress goed bijgehouden?
Tot nu toe telkens op Rest modus gezet als ik wilde stoppen, maar gisteravond uiteindelijk een eindbaas verslagen, waardoor ik weer in het startscherm kwam. Daarna ging ie gewoon weer verder waar ik was, dus ook dat lijkt goed te gaan! :cool:
Image

252
@paveman: Nog tips voor die comrades dlc? Heb de trophyguide op ps3t al wel gelezen, maar misschien dat er nog dingen zijn waar jij aan denkt die niet in de guide staan... :think:

Hoe werkt het savefile systeem bijvoorbeeld?
Image

253
Ah, je bent er aan toe om te beginnen?

Zoals je weet is vooral het belangrijkste: de game niet updaten! :D
Snel je wapens upgraden is daarnaast ook erg belangrijk. Weet dat je best eens wat missies gaat moeten grinden om op hoog level te komen. Ga jezelf niet martelen door missies te doen die een veel hoger aanbevolen level hebben dan jij, maar zorg ervoor dat je qua niveau dichterbij komt.
Zorg ervoor dat je missies uitzoekt die snel te voltooien zijn, met relatief hoge XP opbrengst en/of Gil opbrengst (zodat je z.s.m. de beste wapens kunt kopen).

Dit zijn zo eerst even de belangrijkste zaken die ik kan bedenken. Als je in de game wat tegen komt kan ik misschien wat makkelijker verdere tips bedenken.

Ik weet zo even niet meer waar het savegame systeem over gaat. Waar heb je daar wat over gelezen?
Image

254
Aan toe is misschien nog wat overdreven, maar naast wat games met online trophies, is dit wel een van de games waar ik graag dit jaar nog wat mee doe!

Bedankt voor de algemene tips alvast! :cool:

En ik heb helemaal niks over het save systeem gelezen, daarom dat ik het me afvraag :p
Image

255
Kolm wrote:Aan toe is misschien nog wat overdreven, maar naast wat games met online trophies, is dit wel een van de games waar ik graag dit jaar nog wat mee doe!

Bedankt voor de algemene tips alvast! :cool:

En ik heb helemaal niks over het save systeem gelezen, daarom dat ik het me afvraag :p
Ah, haha! Volgens mij is er 'gewoon' 1 algemene save... :D
Image