+++ Gisteren heel veel in één dag gepropt gekregen
+++ Daardoor nu wet meer rust
Bedankt voor al je inzet!Sora_Lizard wrote:+++ Ze staan er weer op de Trophy Leaderboards.
Denk aan jezelf en je gezin!Sanity penguin wrote:+++++---------- druuuuuk
Wel, zo te zien kan je in de pc versie alle mogelijke items bezitten en alle abilities van je GF's unlocken, volgens de review op 4gamers.bepaveman wrote:Hehe, zo kennen we je weer Captain!
Welke cheats heeft de pc versie van FF VIII dan nog meer gekregen? Er zitten nu al genoeg cheats in om de game (schijnbaar) binnen 10 uur op platinum te krijgen, als je wilt. Behalve dat ik de 3x snelheid 'cheat' wel erg prettig vind (ik kan me van VII en IX herinneren dat je kon kiezen tussen meerdere snelheden, maar dit is prima zo), gebruik ik de rest al niet. Soms even 2 tellen random encounters uitstellen, maar als dat niet mogelijk was geweest, had ik dat geen enkel probleem gevonden.
Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slechtMr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)
Toevallig in het Marriott Marquis hotel gezeten? En nope, geen voorstelling gedaan aangezien musicals niet echt ons ding wasgamerke1992 wrote:Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slechtMr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?
+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet
Neen wij zaten in het Riu Plaza Time Square hotelgamerke1992 wrote:Ik ben in juli geweest en zat ook in een hotel in times Square. Het eten was daar echt schandalig duur. We hebben zeker 4 keer hamburgers gegeten, omdat het echt te duur was en de kwaliteit te slechtMr.Wolf wrote:+++++/------- Terug van mijn vakantie in New York en zo ook mijn eerste keer in de VS. Zo'n gekke, bizarre stad, maar toch mis ik ze al ergens. Op elke hoek van de straat was er wel iets te gebeuren. Jammer van de gigantische prijzen als je iets ging eten (mss omdat ons hotel op times square lag?). Daarom dikwijls maar fastfood gaan eten. Van veel plaatsen toch best verschoten (Harlem, Times Square, ground zero,...)wel leuke stad inderdaad. Heb je een Broadway voorstelling gedaan?
+++ voor het werk een weekje naar Engeland
+++ en vlak daarna ook voor het werk naar Oostenrijk
--- mijn vriendin is daar niet echt fan van dat ik weg moet