Re: PlayStation Plus
122Inderdaad straf dat ze hem weggeven. Ongelofelijk goede gameNTGSruler wrote:Killzone Mercenary! Zalig dat we die krijgen!
Never Alone ga ik zeker spelen, voor de rest niet zo'n indrukwekkende maand voor mij.
123valt nog mee me dunktdividedx11 wrote:Slechte maand. Doet iemand vandaag nog een artikeltje voor op de blog?
124Heb al paar keer getwijfeld om Killzone Mercenary te kopen, maar iedere keer niet gedaan wegens de backlog die ik toch heb. Ben wel tevreden dat deze nu naar PS+ komt. Zal niet lang duren vooraleer ik aan deze begin!met0t0 wrote:Inderdaad straf dat ze hem weggeven. Ongelofelijk goede gameNTGSruler wrote:Killzone Mercenary! Zalig dat we die krijgen!
Never Alone ga ik zeker spelen, voor de rest niet zo'n indrukwekkende maand voor mij.
125Niet veel bijzonders deze maand, never alone ga ik eens proberen en killzone misschien eens downloaden om nog wat trophy's te halen.
126Killzone is echt een super goede game, dus geef het zeker een kans Ook de multiplayer is heel vermakelijk.M-power wrote:Niet veel bijzonders deze maand, never alone ga ik eens proberen en killzone misschien eens downloaden om nog wat trophy's te halen.
130Woah Dave is nu gratis op de ps4 en ik heb het even uitgeprobeerd en vond het een leuk spel. Wel erg simpel, maar dat vond ik er wel leuk aan.
131Op de vita was voor mij de fun eraf na 30 minutenminermb wrote:Woah Dave is nu gratis op de ps4 en ik heb het even uitgeprobeerd en vond het een leuk spel. Wel erg simpel, maar dat vond ik er wel leuk aan.
132Ik heb ook gelezen dat die op de ps4 makkelijker is dan op de ps vita. Volgens mij is de ps4 versie iets andersgamerke1992 wrote:Op de vita was voor mij de fun eraf na 30 minutenminermb wrote:Woah Dave is nu gratis op de ps4 en ik heb het even uitgeprobeerd en vond het een leuk spel. Wel erg simpel, maar dat vond ik er wel leuk aan.
133Merci, maar ik overleef het wel. Unity plat zal het worden, maar door de lange speelduur weet ik niet of het voor deze maand zal zijn.Gamefreak wrote:arme RoyRoyVdW wrote:Geen easy plats deze maand verdekke
134Daar kruipen inderdaad heel wat uren in. Ik heb er ook veel langer over gedaan dan verwacht.RoyVdW wrote:Merci, maar ik overleef het wel. Unity plat zal het worden, maar door de lange speelduur weet ik niet of het voor deze maand zal zijn.Gamefreak wrote:arme RoyRoyVdW wrote:Geen easy plats deze maand verdekke
135Ben deze maand ook een week op fietsreis dus die game uren kan ik niet recupereren Waar voor uw geld en hopelijk blijft hij boeien tot dat pling geluid.