Re: Welke serie volg je momenteel?
1186Friends ondertussen uitgekeken en momenteel even 'serieloos'
Wij zijn aan seizoen 4 bezig. Ik vind het echt een hele goede serie Het eerste seizoen had ik even het gevoel dat het een tienerreeks was die vooral over hun kalverliefdes ging. Maar dat gevoel is gelukkig snel over gegaan.Mr.Wolf wrote:Momenteel bezig met The 100 seizoen 2. Sowieso al vele beter als seizoen 1, maar ik moet er zo precies wel nog goed inkomen.
Ik dacht eerst ook dat het wat tienerdrama was in een apocalyptische setting, maar het duistere seizoen 2 heeft toch wel heel wat verandering gebracht. Ik begin nu eindelijk ook mijn favoriete personages te hebbengamerke1992 wrote:Wij zijn aan seizoen 4 bezig. Ik vind het echt een hele goede serie Het eerste seizoen had ik even het gevoel dat het een tienerreeks was die vooral over hun kalverliefdes ging. Maar dat gevoel is gelukkig snel over gegaan.Mr.Wolf wrote:Momenteel bezig met The 100 seizoen 2. Sowieso al vele beter als seizoen 1, maar ik moet er zo precies wel nog goed inkomen.
Aan dat seizoen ga ik ook elk moment beginnen is het van dezelfde originaliteit als seizoen 1 en 2?paveman wrote:La Casa de Papel seizoen 3
Die heb ik vorige maand ook uitgekeken! Ik vond het ongeveer hetzelfde als de vorige seizoenen, alleen wordt er nu meer aandacht geschonken aan dialogengamerke1992 wrote:Aan dat seizoen ga ik ook elk moment beginnen is het van dezelfde originaliteit als seizoen 1 en 2?paveman wrote:La Casa de Papel seizoen 3
Ik ben nu klaar met 5 seizoenen en bevestig dat ze zeer origineel blijven. Ik ben benieuwd naar seizoen 6.Mr.Wolf wrote:The 100 seizoen 3 uitgekeken. Ondanks alle negatieve commentaren heb ik toch nog genoten van dit seizoen! Het begon allemaal een beetje traag en verwarrend soms, maar vanaf de helft van het seizoen begon de spanning er toch weer serieus terug in te komen. Het lijkt wel weer zo'n serie te worden die met elk seizoen beter en beter wordt!
Nu nog eens een keer proberen naar 13 Reasons Why seizoen 2 te kijken...
Mee eens!Mr.Wolf wrote:Die heb ik vorige maand ook uitgekeken! Ik vond het ongeveer hetzelfde als de vorige seizoenen, alleen wordt er nu meer aandacht geschonken aan dialogengamerke1992 wrote:Aan dat seizoen ga ik ook elk moment beginnen is het van dezelfde originaliteit als seizoen 1 en 2?paveman wrote:La Casa de Papel seizoen 3