Re: Vragentopic
856Als constante factor door de jaren heen is de cm nog steeds dezelfde vriendelijke oude man.
Youri, hij was de hoofdredacteur toch? Waar zou hij terecht zijn gekomen?Gamefreak wrote:ik mis Youri & co nog vaak :/met0t0 wrote:Goeie vraag, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan
Op 10 jaar is er inderdaad al veel veranderd... Niet alleen Pure dat verleden tijd is, maar ook OPM
Ah nice, een overheidsinstelling die met geld smijt Deze baan moet wel fun zijn!Sora_Lizard wrote:Youri is nu Head of Game Department @VAF.
ik wens de gozer het beste ! ik heb regelmatig ook met hem gemaild, gedachten uitgewisseld...Sora_Lizard wrote:IK heb nog een aantal jaren contact met hem gehad. Youri is een paar keer van baan gewisseld en wilde meer tijd aan zijn gezin besteden. Daarna hadden we alleen nog contact via Linkedin.
Je kunt hem zelf die vragen stellen. Het helpt als je gemeenschappelijke connecties hebt.
Dit was ons ook al opgevallen.RoyVdW wrote:Most users ever online was 136 on 16 Mar 2020 03:32
Was er die nacht een geheime meeting of online covid party waar ik niks van weet
gehackt... aahhh....RoyVdW wrote:Most users ever online was 136 on 16 Mar 2020 03:32
Was er die nacht een geheime meeting of online covid party waar ik niks van weet
Total members 147NTGSruler wrote:Was al aant denken. Hebben wij überhaupt 136 leden hier?
BozeGozer komt wraak nemen en ons allemaal in de pan hakken...NTGSruler wrote:Okay kom tevoorschijn spambots!