Moet je dat beest ook maar afknallenMarty wrote:Deze room is wel heel laggy
Re: Borderlands 3
32WAT!!paveman wrote:Moet je dat beest ook maar afknallenMarty wrote:Deze room is wel heel laggy
Das mijn lieve Broodless
Maar wel veel teammates die hem verwarren met de vijand. Dus nu is ie meer fel oranje
33Wat vind je van die class? Een vriend van mij had spijt dat hij voor beastmaster was gegaan, maar ik weet niet echt waarom.Marty wrote:WAT!!paveman wrote:Moet je dat beest ook maar afknallenMarty wrote:Deze room is wel heel laggy
Das mijn lieve Broodless
Maar wel veel teammates die hem verwarren met de vijand. Dus nu is ie meer fel oranje
34Ik vind de class geweldig. Ik heb op moment als special skill dat ik 2 groepjes van 4 rakks op vijanden af kan sturen. Zo handig voor airborne vijanden.
En als je de juiste upgrades kiest dan kan je "pet" je reviven als je dood gaat. Voor teamplay zitten er ook skills in dat als degene met mij mee spelen ze een gedeelte van mijn health regen krijgen. Bij Borderlands 1 was ik ook Mordecai met Bloodwing. Vind het altijd wel cool als ik beestjes tot mijn beschikking heb.
Enige wat ik kan bedenken is om geen beastmaster class te doen is dat je beast bijna altijd in de weg loopt. Wil ik een vending machine in om wat te verkopen gaat ie er voor staan zodat ik niet bij de machine kan. En hij drukt me langzaam aan de kant, dus niet aan een afgrond gaan staan
En als je de juiste upgrades kiest dan kan je "pet" je reviven als je dood gaat. Voor teamplay zitten er ook skills in dat als degene met mij mee spelen ze een gedeelte van mijn health regen krijgen. Bij Borderlands 1 was ik ook Mordecai met Bloodwing. Vind het altijd wel cool als ik beestjes tot mijn beschikking heb.
Enige wat ik kan bedenken is om geen beastmaster class te doen is dat je beast bijna altijd in de weg loopt. Wil ik een vending machine in om wat te verkopen gaat ie er voor staan zodat ik niet bij de machine kan. En hij drukt me langzaam aan de kant, dus niet aan een afgrond gaan staan
35Klinkt wel cool eigenlijk Ik was aan het twijfelen tussen Siren en Operative en ben voor de tweede gegaan. Het leek mij handig om een drone en shield te gebruiken. Ik denk trouwens dat elke class wel goed uitgewerkt is. Leuk om later de game nog eens opnieuw te spelen met een andere class.Marty wrote:Ik vind de class geweldig. Ik heb op moment als special skill dat ik 2 groepjes van 4 rakks op vijanden af kan sturen. Zo handig voor airborne vijanden.
37Kun je beter met meerdere mensen doen, maar alleen degene die de knop indrukt krijgt de trophygamerke1992 wrote:Die trophy om een perfecte score te behalen in de shooting range is echt k*k
38Ja dat had ik inderdaad gelezen. Ik heb eens geprobeerd om mijn game op public te zetten in de hoop dat er iemand bij komt, maar dat gebeurd niet en als ik matchmaking kies kom ik in een cirkle of slaughter ofzo.Marty wrote:Kun je beter met meerdere mensen doen, maar alleen degene die de knop indrukt krijgt de trophygamerke1992 wrote:Die trophy om een perfecte score te behalen in de shooting range is echt k*k
Jammer genoeg heb ik geen grote vriendenlijst die even kunnen helpen. En om online af te spreken, heb ik gewoon veel te onzekere werkuren
39Als ik online ben, mag je me altijd vragen te helpen. Als je beide wat geoefend bent is het met 2 spelers echt een eitje!
40Thanks. Ik zal het in het oog houdenpaveman wrote:Als ik online ben, mag je me altijd vragen te helpen. Als je beide wat geoefend bent is het met 2 spelers echt een eitje!
43Ik zag dat je the witcher aan het spelen was. En die parel van een game wou ik niet verstorenpaveman wrote:Niet te snel... het is er nog altijd niet van gekomen...
44Haha! Zeker mooie game! Maar je zal me toch ergens bij moeten storen, voordat ik je kan helpen.... En aangezien het binnen 2 minuten klaar is mag het ook niet snel een probleem zijn! Volgende keer gewoon storen dus
45Denk ik ga even verder met deze game om de platinum te behalen, zijn er 3 van de 5 trophies voor locaties geglitched EN ik ga echt niet nog een keer alle locaties af
Dan hoef ik tenminste ook nog niet de kut circle of slaughter te doen
Dan hoef ik tenminste ook nog niet de kut circle of slaughter te doen