#147 Final Fantasy VIII
Toepasselijke naam: Lionheart
Het kon niet missen dat deze goed binnen te halen was voor mij.
Tijdje geleden al behaald, maar nooit gepost.
#146 AC II
Re: Pronken met je Platinums
2732Den dezen dankzij kolm voor online contracts en mij door de vele glitches te helpen. Was beetje een hel op sommige momenten voor mij althans... Dees is nummertje 94 voor mij :-)Kolm wrote:
Platinum #212: Agents of Mayhem
Met dank aan fsterchele voor de hulp bij de online contracts
En waar redelijk wat mensen een glitch hadden met de shards waardoor ze op 349/350 uitkamen... Had ik een glitch dat ik er 351/350 kon oppakken
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2736Hoe was die? Heb hem ook aangeschaft in de sale Proficiatdividedx11 wrote:
Guns, Gore and Canolli 2, deze ook uitgespeeld deze week
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2737Jup, af en toe verschijn ik hier nog eens Ik kijk eigenlijk meerdere keren per week nog mee op het forum, af en toe reageer ik eens (hetzelfde met gamen zelf, af en toe kriebelt het eens)paveman wrote:Huh? Dividedx, is that really you???
Vrij makkelijke platinum, had hem al even geleden gekocht en toen enorm zitten prutsen bij het eindgevecht. Deze week de game terug opgepikt en had het op 10 minuutjes geklaard.RoyVdW wrote:Hoe was die? Heb hem ook aangeschaft in de sale Proficiatdividedx11 wrote:
Guns, Gore and Canolli 2, deze ook uitgespeeld deze week
2738Platinum #213: The Dark Pictures Anthology: Man of Medan
Met dank aan fsterchele om met co-op te helpen!
2740Goeie vraag. Is die game de moeite? Until Dawn vond ik goed.Marty wrote:Hoe lastig is de coop als je die in je eentje wil doen?
2741Online co-op is eigenlijk het verhaal, maar bepaalde stukken die normaal na elkaar komen, zijn dan tegelijk. Ook zijn er stukken waar je in singleplayer een persoon even weg ziet gaan, dat de andere dan even die persoon is en een stuk daar doet. Enige wat mij echt lastig lijkt, zijn die pulse QTE's die tegelijk gedaan moeten worden. En soms triggert wat de ene doet/complete, voor de andere een cutscene voor die mogelijk aan het einde is. Dat kan soms belangrijk zijn bij collectibles.Marty wrote:Hoe lastig is de coop als je die in je eentje wil doen?
2742Klinkt ambetant. Goede game? Ervaringen?Kolm wrote:Online co-op is eigenlijk het verhaal, maar bepaalde stukken die normaal na elkaar komen, zijn dan tegelijk. Ook zijn er stukken waar je in singleplayer een persoon even weg ziet gaan, dat de andere dan even die persoon is en een stuk daar doet. Enige wat mij echt lastig lijkt, zijn die pulse QTE's die tegelijk gedaan moeten worden. En soms triggert wat de ene doet/complete, voor de andere een cutscene voor die mogelijk aan het einde is. Dat kan soms belangrijk zijn bij collectibles.Marty wrote:Hoe lastig is de coop als je die in je eentje wil doen?
2743Die QTE's zijn prima te doen, maar lastig als je ze voor 2 controllers/schermen tegelijk moet doen.RoyVdW wrote:Klinkt ambetant. Goede game? Ervaringen?
Zie mijn reactie in 'Wat speel je op dit moment?', daar had ik al op je vraag gereageerd. Zonder quote helaas.