+++ Co-op sessie in Man of Medan met fsterchele!
+++ Allerlei trophies kunnen halen die te maken hadden met co-op of een einde of collectibles
--- Allerlei glitches met co-op, zoland je gewoon doorspeelt ging het goed, maar als je keertje eruit gaat voor een back-up te maken, dan kan het zijn dat die savefile daarna plots niet meer werkt. Soms is het een kwestie van allebei de game af te sluiten als je een back-up maakt, soms is het gewoon pech en hopen dat je een eerdere save hebt.
--- 1 co-op collectible/secret (nummer 12) registreert niet voor de host waardoor ik hem niet kreeg. Alle andere registreerden wel, ook al was het niet de host die het vond.
--- Het is de laatste secret die ik nodig heb voor de trophy van alle secrets...
--- Mogelijke oplossingen:
- Een nieuwe co-op playthrough waarbij ik niet de host ben, maar we hebben best wat moeite moeten doen om hem goed te krijgen zodat we deze collectibles konden oprapen en het is in de laatste chapter...
- Wachten tot de curator cut voor iedereen beschikbaar is en dan een nieuwe solo playthrough daarin doen. Vermoedelijk eind november.
- Wachten op een patch... maar aangezien ze de bug met secret 20 die ze geïntroduceerd hebben in patch 1.01, nog altijd niet opgelost hebben in patch 1.10 heb ik er een hard hoofd in dat ze dat ooit gaan oplossen.