Re: Wat speel je op dit moment?

1878
met0t0 wrote:Nu bezig met DOOM (2016), toch een groot contrast met Wolfenstein waar er wel verhaal was en nog iets of wat van tactiek... :P
tactiek in DOOM ??? riiiiight...

ikzelf ben gestart met The Vanishing of Ethan Carter, maar hij is naar het schijnt vrij kort en ik zit al bijna aan het einde vermoed ik...

1881
fsterchele23 wrote:Man of medan, fifa, mxgp 2019 en na man of medan mss verder met ni no kuni. Ik weet niet wat het is met ni no kuni maar ik heb et moeilijk om de game op te nemen maar eens ik bezig ben vind ik et wel plezant en ben ik weer weg voor enkele uren.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
hoe gaat het met Man of Medan Swa ?

1882
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Man of medan, fifa, mxgp 2019 en na man of medan mss verder met ni no kuni. Ik weet niet wat het is met ni no kuni maar ik heb et moeilijk om de game op te nemen maar eens ik bezig ben vind ik et wel plezant en ben ik weer weg voor enkele uren.

hoe gaat het met Man of Medan Swa ?
Afgelopen weekend uitgespeeld me een overlijden in voorlaatste scene...
Spel zelf laat me wat achter met gemengde gevoelens. Het verhaal opzich is nog tof en tof thema ook en de oorzaak en gevolg dingen int spel zijn ook zot maar er wordt naar mijn idee teveel gegrepen naar jumpscares ipv een horrorsfeer creëren wat perfect past eigenlijk met het onderwerp. Hopelijk scheppen ze die sfeer beter in de volgende en minder goedkope jumpscares.

Image

1884
FGras wrote:
Image

Sky: Children of Light

Jep, van That Game Company die bekend is van Flow, Flower en Journey!

Sent from my iPhone using Tapatalk
En? Is Children of Light net zo goed als . . . ? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1887
met0t0 wrote:
Sora_Lizard wrote:En? Is Children of Light net zo goed als . . . ? :think:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Wel onmiddellijk herkenbaar qua stijl :)
Goeie vraag heren. Helaas heb ik Journey nooit gespeeld.
Image

Op zichzelf is het zeer goed, kort maar krachtig en unieke game features!

De volledige game is sowieso gratis dus je hebt geen reden om m niet te spelen wanneer je over een iOS apparaat beschikt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

1889
Man of Medan: nog 1 heads only playthrough omdat de eerste keer de trophy niet popte, Nog 1 secret omdat het blijkbaar bugged is waardoor het niet registreert voor de host van de sessie. Ik heb gelukkig wel iemand gevonden met savefiles voor co-op die mij daarmee snel zou kunnen helpen zonder dat we een hele nieuwe playthrough moeten doen. Secret zit namelijk in laatste hoofdstuk... :think:

Sebastien Loeb: Vooral bezig met de 4-daagse rally's nu en ook met de (naar het schijnt) moeilijkste challenge als afwisseling.

Block-a-Pix Deluxe PSVita: Af en toe een puzzel tussendoor en ooit komen we wel aan de eindmeet :P

Medal of Honor Warfighter: Iemand gevonden om online de wapens etc te boosten dus wanneer we allebei tijd hebben dan doen we daar wat mee verder. Het einde begint te naderen!
Image