Re: Wat speel je op dit moment?

1891
Als je het verhaal gewoon doorspeelt dan is het best goed en hier en daar vernuft in elkaar gestoken.

Wil je echter ook in co-op spelen en daar na gewoon het verhaal doorspelen, ook met savefiles gaan werken of het verhaal in meerdere sessie doorspelen, dan zijn er een hoop bugs. Het kan zijn dat als je stopt, de savefile in kwestie daarna niet meer wilt laden of een freeze geeft iets na laden. Soms helpt het als beide spelers even de game volledig afsluiten en opnieuw opstarten, maar ook niet altijd...

Zelf was ik host en registreerde secret 12 niet, terwijl het voor andere speler wel registreerde. De andere 2 secrets die deze andere speler bijna tegelijk oppikt, registreerden wel.

In singleplayer werkt chapter select en savefiles wel zoals je verwacht of ik heb daarmee toch geen problemen gehad.

Maw: Goed, maar last van bugs...
Image

1893
Binnenkort wil ik hier die platinum van MoH Warfighter zien Kolm :P

FIFA 20. Fantastische game eigenlijk. Samen met de Companion App zėėr goed uitgewerkt. Heb alleen geen tijd om wat matchen te spelen.

Binnenkort CoD Modern Warfare. Ik hoop echt deze maandenlang in mijn console te hebben. Het kriebelt echt enorm. Lang geleden nog zo hyped geweest voor een game. De nostalgie de feestdagen door te brengen met een nieuwe CoD game is fantastisch.
Image

1894
NTGSruler wrote:Binnenkort wil ik hier die platinum van MoH Warfighter zien Kolm :P

FIFA 20. Fantastische game eigenlijk. Samen met de Companion App zėėr goed uitgewerkt. Heb alleen geen tijd om wat matchen te spelen.

Binnenkort CoD Modern Warfare. Ik hoop echt deze maandenlang in mijn console te hebben. Het kriebelt echt enorm. Lang geleden nog zo hyped geweest voor een game. De nostalgie de feestdagen door te brengen met een nieuwe CoD game is fantastisch.
Haha! Moet ik eerst nog wel 'even' alle singleplayer trophies halen ook! :q:

Maar het goede nieuws is dat ik gisteren de trophy heb gehaald om alle tours 1 keer te completen. De tour gerelateerde trophies staan er om bekend dat ze wel is willen glitchen. Vermoedelijk omdat je de laatste punten om je tour te completen, krijgt door een bonus op het scoreboard na de game. Dus daar heb ik heel hard op gelet dat ik altijd de laatste punten tijdens een game haalde. Eens ik minder dan 10k van het completen zat, wisselde ik van class voor het einde van de game zodat de bonussen zeker niet voor die class telden. Dat heeft voor mij alvast gewerkt!
Concreet het ik nog 8 wapens te doen (3 unlocked op dit moment) en heb ik nog 120k xp nodig om laatste soldier te unlocken en 170k om laatste weapon te unlocken.
Image

1895
Jammer dat de multiplayer niet lang heeft geleefd ( Warfighter). De MP was wat rommelig. Maar als ik er over nadenk heb ik best wat uren versleten erin. Game was zeker niet slecht. Game is blijkbaar van 2012. Toch verrassend dat de multiplayer nog speelbaar is. Heb de game allang weg gedaan, anders had ik hem nog eens opgestart en potje met je gespeeld Kolm.
Image

1896
Ik vind de UI in de multiplayer echt waardeloos... Op battlelog kan ik veel beter volgen wat de voortgang is van alle wapens/tours/soldiers enz dan in die mp.
Ga je naar een soldier, klik je op wijzig wapen, ga je naar wapenselectie scherm, selecteer je eentje en poef je gaat naar eerste scherm waar je game kan starten. Dat wordt omslachtig als je meerdere wapens wilt instellen voor verschillende klasses.
Meestal stel ik voor een nieuwe game, voor alle klasses een nieuw wapen in zodat ik ingame alleen maar hoef te wisselen van klasse. Het wisselen van wapens tijdens de game is een beetje een rommeltje omdat je veel dezelfde wapens hebt en dan moet je het achtervoegsel afhankelijk van het land ook nog even weten want je ziet de vlaggetjes niet. Dat achtervoegsel kan je alleen zien door in battlelog met je muis over het vlaggetje te hooveren...
Ondertussen valt er al niet veel meer van wapens in te stellen en ben ik vaak bezig met gewoon xp halen.

Verder zijn er altijd wel 2-3 servers actief. Alleen moet je een beetje geluk hebben dat het niet een team 'wij spelen al jaren niks anders' tegenover je is, want die kunnen je dan zelfs spawn locken als jouw team matig is. Aan de andere kant scheelt het wel dat je op DLC maps met boosten weinig gestoord wordt. En als het wel het geval is, dan zijn het wel de hele avond dezelfde die erbij :p
En op 1 middag gaan we wel door alle servers met DLC mappen. Toen we een hele zondag middag hadden geboost, had de server list geen team deathmatch EU/East US/Australia servers meer met DLC mappen. Asia hebben we geprobeerd maar met een ping van 200+ gaat de game al snel freezen.
Ik denk dat ik bijna de helft van de wapens legit gedaan heb en nu met boosten gaat het wel een heel stuk sneller. Bijna 2 wapens per game ipv 1 wapen per uur of in het geval van een sniper slechts 1 wapen over een hele avond.

Met 1 middag zou ik zelf klaar zijn, maar degene waar ik mee bezig ben die begon eigenlijk nog maar toen we begonnen met boosten en zit nu ongeveer in de helft. En we hebben net nog een derde erbij (heeft mij geholpen bij Borderlands en Man of Medan) die ook pas begint, maar geen tweede copy van de game heeft. Dus het plan is dat ik voor hem de tweede PS3 ben als ik klaar ben zodat hij ook snel meters kan maken.
Image

1897
Alle Borderlands trophies had je ook met 2 controllers in je eentje kunnen halen btw. Niet dat het uitmaakt, maar voor iemand die er nog aan moet/wil beginnen...

Wanneer wilde je Rise of the Tomb Raider oppakken kolm?

V.w.b. MoH: je kunt blijkbaar dus merken dat het een oudere game is. Tenminste: ik mag hopen dat dit soort onoverzichtelijkheid bij hedendaagse games niet meer voor komt... Succes met de laatste grind, kolm!
Image

1898
Ik had het over borderlands 2 (kill iemand uit je friendlist) en pre sequel (complete bepaalde side missie met 4 personen of 2 personen met 2 controllers) op PS3. Die zijn niet in je eentje te halen met meerdere controllers op PS3. Op PS4 kan dat wel geloof ik.

Borderlands 1 PS3 had ook een online trophy, iets van speel even co-op. Ik weet alleen niet meer of die ook in local co-op kon. Ik heb die ooit snel gehaald toen ze sluiting van gamespy servers aankondigden.

Ik wil eerst even MOH afwerken (is normaal dit weekend klaar) en dan kan ik wel tomb raider starten ten koste van The last of Us :p
Of het moet mogelijk zijn om de mp dingen te doen zonder eerst sp te doen, dan kan het ook tussendoor. Zoek ik vanavond even uit!
Image

1899
Die mp staat volledig los van het hoofdverhaal. Ik weet alleen niet of je daar wel/niet al mee begonnen moet zijn. Ik heb er ook geen haast mee, hoor, maar je moet niet vergeten dat je dat met mij zou gaan doen! :P :D

Die van BL2 moet natuurlijk wel met iemand (of alternate account). The pre sequel heb ik idd alleen maar op PS4 gespeeld: daar kun je het met minimaal 2 controllers in je eentje doen. Schijnt dat dat bij de PS3 versie idd niet kan. Ik had zo snel niet gezien dat je de PS3 versie speelde.
Image

1900
Multiplayer trophies houden mij echt tegen om een platinum te halen. Ik heb bijvoorbeeld alle trophies van far cry new dawn, behalve exact 1 trophy waarbij ik met vrienden bepaalde missies moet spelen (waarschijnlijk in een half uurtje te doen). Maar ik ga daarvoor niet speciaal mensen lastig vallen die dat moeten doen :)
Image

1901
gamerke1992 wrote:Multiplayer trophies houden mij echt tegen om een platinum te halen. Ik heb bijvoorbeeld alle trophies van far cry new dawn, behalve exact 1 trophy waarbij ik met vrienden bepaalde missies moet spelen (waarschijnlijk in een half uurtje te doen). Maar ik ga daarvoor niet speciaal mensen lastig vallen die dat moeten doen :)
Is soms gewoon ook de moeite om het zo eens te spelen hoor met anderen. Hoeft daarom niet per se om een trophy of platinum te zijn. Samen spelen kan ook gewoon fun zijn.
Image

1902
@paveman: Wees gerust, er is een heel lijstje van mensen die dingen willen samen doen xD

Uncharted 4 en GTA5 heists PS3 met NTGSruler. Voor die laatste hebben we er nog 2 nodig eigenlijk.
Dead Rising 2 co-op met fsterchele.
En ik vergeet er vast nog een paar tot ik de games in de kast zie staan :p
Image

1903
Kolm wrote:@paveman: Wees gerust, er is een heel lijstje van mensen die dingen willen samen doen xD

Uncharted 4 en GTA5 heists PS3 met NTGSruler. Voor die laatste hebben we er nog 2 nodig eigenlijk.
Ik wil helpen in gta wuk we en je vergeet alien colonial marines xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1904
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:@paveman: Wees gerust, er is een heel lijstje van mensen die dingen willen samen doen xD

Ik wil helpen in gta wuk we en je vergeet alien colonial marines xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ah, dan hebben we voor GTA nog maar eentje nodig!

Aliens wask vergeten en killzone shadow fall ook :p
Image