Re: PlayStation 5

65
FGras wrote:Dus gamen is vooral weggelegd voor jongeren en senioren.
Image

Sent from my iPhone using Tapatalk
En die jongeren moeten dan altijd dezelfde game spelen wegens geldgebrek en die ouderen moeten games spelen waar je weinig of geen skill voor nodig hebt :p
gamerke1992 wrote:Haha soo true :lol: Ik heb hier echt een stuk of 5 games in ongeopende folie liggen voor als ik oooit eens tijd heb.
*Kijkt naar backlog topic* :q:
Image

66
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:Nu doen jullie mij twijfelen om al een exemplaar te reserveren :p
Ik ben iemand die sowiezo eerst nog wat de kat uit de boom kijkt. Persoonlijke mening: voor mij komt die PS5 nog veel te vroeg uit. De PS4 kan nog jaren meegaan voor mij.
PS4 is van november 2013. Gemiddeld zit er 7 jaar tussen consoles. Benieuwd wat de PS5 allemaal zal vernieuwen.
100% mee eens, ik ga de ps5 denk ik na een maand of 6 na release kopen... ik ben nog lang niet klaar met die ps4...

67
Ik heb de PS4 cadeau gekregen van WOLF, waar ik heel blij mee was, maar eigenlijk waren we totaal nog niet klaar met de PS3 en nu nog steeds niet... :-"
Kolm haar cartoons komen mij ook wel bekend voor nu... In het weekend meestal tijd voor een aantal uurtjes gamen, maar voor de rest nooit. Dus ik wacht nog wel met de PS5, ik heb er geen haast bij.
Al zal dat misschien wel moeilijker worden eens de release er is... :P

69
NTGSruler wrote:Ik dacht dat ze binnenkort een "window" gingen onthullen waarin de PS5 zou uitkomen? Geen idee wanneer ze dit zouden bekend maken.
Het stond ondertussen al 2 pagina's terug maar holidays 2020!
En ik denk dat ik nu ook begrijp waarom ik het idee had dat je mijn reactie in +/- niet begreep :p
Image

71
NTGSruler wrote:Ja zit precies met mijn hoofd in de wolken. :-"
Nog 2dagjes werken en dan een lang weekend.

Het zal ergens november 2020 worden vermoed Ik?
Dat vermoed ik ook, net als PS4. Maar dat is dus nog niet bevestigd! ;)
Image

72
Nog eentje in de categorie 'Dat zou ik soms ook wel handig vinden'

Image

Tegenwoordig hebben veel games al wel een journal of overview van controls etc. Maar af en toe komt het bij het oppakken van een oude game wel is voor dat ik maar niet kan vinden wat de knoppen combinatie is voor een bepaalde actie. Of dan kom je er na uren spelen achter dat er ook een makkelijkere manier is om iets te doen :L:

En het verhaal weet ik tegen dan al helemaal niet meer :p
Image

73
Heb hier zelf nog quasi niks over gelezen. Wel grappig dat mensen iets pre-orderen en €50 betalen voor iets waar nog geen idee van is hoe en wat, hoe het eruit ziet en hoeveel het gaat kosten :P
Benieuwd. Wedden dat ze TLOUPII gaan remasteren voor PS5. Ze kunnen dat beter een releasegame maken met de nieuwe rekenkracht.
Image

74
RoyVdW wrote:Heb hier zelf nog quasi niks over gelezen. Wel grappig dat mensen iets pre-orderen en €50 betalen voor iets waar nog geen idee van is hoe en wat, hoe het eruit ziet en hoeveel het gaat kosten :P
Benieuwd. Wedden dat ze TLOUPII gaan remasteren voor PS5. Ze kunnen dat beter een releasegame maken met de nieuwe rekenkracht.
mijn gedacht !!

75
We weten al best veel over de PS5. Tenslotte is het een PlayStation en hij is van pasta gemaakt in verband met de duurzaamheid. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu