De huidige versie is gebaseerd op een telling van 20 oktober 2019.
Mijn bril is kapot. Een veer brak vandaag zomaar af.
Zonder reden of misschien toch.
Om mij te pesten.
Twee glazen staan nu voor de helft bevrijd op mijn neus te wiebelen. Dat maakt het tellen er niet eenvoudiger op. Dus mochten er fouten geslopen zijn in de tellingen dan weten jullie nu wie de schuldige is.
Dat is de afgebroken veer die nu functieloos naast mijn toestenbord .. eh toetsenbord ligt. Waardeloos.
Is dit een metafoor van iets? De strijd in Catalonië? Of voor de Brexit? De Waalse afscheidingsbeweging? Amsterdam?
Het zich losgemaakte deel is waardeloos geworden en wat er overblijft is minder handig en minder aantrekkelijk?
Hmm, wellicht de andere veer ook afbreken en de glazen als een soort van pince-nez gebruiken?
Waarom heten het nog steeds de ‘glazen’ van een bril? Die zijn al sinds jaren van plastic en binnenkort alleen nog van papier of pasta.
Nieuwe hobby’s van de mensheid: doe alle plastic, ceeotwee en stikstof in de ban!
Voor plastic rietjes had men al een leuke oplossing: holle pasta rietjes en dat werd zeer doeltreffend gedemonstreerd door frisdrank te drinken uit een, je raadt het al, een plastic beker! Op alle andere plastic dient gewoon statiegeld geheven te worden.
Ceeotwee begrijpt iedereen, de elektrische auto is in opmars maar pas als we een cruise geboekt hebben en het vliegtuig nemen naar verre bestemmingen. Het alternatief is zwemmen echter hoe krijg je al je bagage mee?
De veroorzakers van ceeotwee zijn grofweg dezelfde die ook stikstof in het milieu smijten. Michael Stellenberger, precies de man die Obama zo ver kreeg dat deze 150 miljard dollar in windmolens investeerde, meent nu dat we door het plaatsen van 10 kernenergiecentrales in Nederland in een klap van het ceeotwee en stikstof probleem af zijn.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1952637 ... -nederland
Ach misschien is de PlayStation 5 straks ook wel van pasta. Gebruik je hem niet meer? 8 minuten koken in een grote pan water met wat zout, een bolognese sausje erover en je kunt er met je hele gezin van eten. Dat is pas duurzaam!
Korte samenvatting:
De tijdspanne was nu veel meer dan een maand. De maand september en een deel van oktober stonden / staan nog steeds in het teken van Groot Brittannië verandert in een pirateneiland met een dolle Boris Johnson als piratenhoofdman met twee ooglapjes.
We hebben gezamenlijk 9 platinums behaald en zijn we drie levels gestegen. Niet nodig om te vermelden dat het een uitermate mager resultaat is. Dat doe ik dan ook maar niet.
- Daviduvel, Kolm en Marty zijn elk een level gestegen.
- Zes mensen hebben samen 9 platinums verdiend. Koploper van de maand is dit keer Kolm met 3 platinums.
Zij wordt op de voet gevolgd door Dividedx11 met 2 en dan volgen Billie91, Fsterchele23, Paveman en Sanity penguin met elk 1 platinum.
Gefeliciteerd beste platinummers!
Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.
Overall:
Geen wijzigingen.
Coolgamer blijft zonder plaatsnummer in de lijsten maar met zijn laatst behaalde medal.
Platinums:
Hier zien we niet de echt behaalde platinums maar de punten waar ze voor staan. Er is wel een overzicht waarin het echte aantal en de verdeling over de verschillende classificaties zijn terug te vinden.
Elexus daalt een plaatsje en bezet nu de 13e plaats.
Completion:
RoyVdW is en blijft de onbetwiste koploper. Kolm en NTGSruler naderen elkaar nu snel. Dat blijft een spannende strijd.
Met0t0 en Billie91 zijn van plaats gewisseld.
Rarity:
Hier heeft NTGSruler de koppositie stevig in handen. Met0t0, Kolm, Marty en Hybris zitten nog steeds dicht op elkaar. Dat kon wel eens een warme winter worden.
Fsterchele23 is een plaatsje gestegen.
Geen aanpassingen in de medals. Veel plezier met lezen van deze zin en onzin en game nog maar even door!
Tot volgende keer!
Grtz, Sora
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu