Het is in grid dan ook nog eens irritant dat je niet kan zien hoever je al zit ermee...
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: GRID
19Heeft niets met je accent te maken! Ik lees in meerdere talen wel is dat mensen foeteren over gelijkaardige trophies. Maar eigenlijk is de trophy op zich niet zo'n probleem als je level 50 in 10u ofzo kan halenNTGSruler wrote:![]()
Kolm: zal wel weer mijn Westvlaamse accent zijn. De trophy is idd niet het probleem
25of... die snert trophies gewoon negeren beste RoyRoyVdW wrote:Echt hé, niet kopen uit protest en eisen dat die trofee eruit gehaald wordtGamefreak wrote:zijn gewoon sadisten, zo simpel is het !NTGSruler wrote:Waarom ontwikkelaars zo'n trophy erin steken is een raadsel..![]()
Ja, gwn om de speelduur kunstmatig te verlengen
26Van Power Unlimited krijgt die amper 52%fsterchele23 wrote:Das toch ook wel overdreven. Ik vind de game geweldig spelen.RoyVdW wrote:Hmm na de review gelezen te hebben van Invader twijfel ik toch. Krijgt maar een magere 59% en heeft veel pijnpunten
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
27Power Unlimited... bestaan die snoodaards nog ?RoyVdW wrote:Van Power Unlimited krijgt die amper 52%fsterchele23 wrote:Das toch ook wel overdreven. Ik vind de game geweldig spelen.RoyVdW wrote:Hmm na de review gelezen te hebben van Invader twijfel ik toch. Krijgt maar een magere 59% en heeft veel pijnpunten
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk![]()
30Tjah, gezien het verdwijnen van zo goed als alle Nederlandstalige gamemagazines, was ik al lang niet meer up-to-date met wat er nog isRoyVdW wrote:Tuurlijk bestaan die nog? In elke krantenwinkel ligt dat toch?met0t0 wrote:Haha, dat was ook mijn eerste reactieGamefreak wrote:Power Unlimited... bestaan die snoodaards nog ?![]()
Ik vind de GRID-games altijd wel leuk. Zeker niet het beste in het genre, maar toch altijd degelijk.