Activision en ea en Bethesda blijkbaar ook nu hebben er hard van. Kwas ook ferm verschoten van ubi bij ghost recon breakpoint. Gelukkig hebben zij het grotendeels teruggeschroefd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Call of Duty Modern Warfare
77Geld is idd de grote boosdoener. Echt jammer.
EA en Ubisoft vallen ook in dat rijtje.
80Ubi beseft wel dat ze een ferme misstap hebben gezet met ghost recon breakpoint en hebben nu ook al hun 3 volgende games uitgesteld. In hen geloof ik toch meer dan de andere bedrijven in dat lijstje want die proberen echt nog dingen te fixen, npc's komen bv ook nog naar ghost recon breakpoint in een patch na klagen van fans.NTGSruler wrote:Geld is idd de grote boosdoener. Echt jammer.
81En Ubi had ook door dat ze met AC wat moesten doen wat dan uiteindelijk AC Origins werd...
82Jup meestal bij een nieuwe reeks de eerste veel kritiek en de 2de is dan heel goed omdat ze de kritiek omarmen :-) division 2, ac 2, watch dogs 2Kolm wrote:En Ubi had ook door dat ze met AC wat moesten doen wat dan uiteindelijk AC Origins werd...
83Moet zeggen dat Activision bij deze CoD nu wel héél erg hun best doen om te luisteren naar de feedback van de community. Gisteren al een nieuwe patch gekregen 1.04.
Nog niet overtuigd dat er geen betaalde DLC komt maar soit. DLC mappen zouden toch gratis moeten zijn.
Ben alleen benieuwd wat ze gaan doen met die Battle Passes.
Nog niet overtuigd dat er geen betaalde DLC komt maar soit. DLC mappen zouden toch gratis moeten zijn.
84Bij die battle passes zitten denk ik een paar addertjes onder het grasNTGSruler wrote:Moet zeggen dat Activision bij deze CoD nu wel héél erg hun best doen om te luisteren naar de feedback van de community. Gisteren al een nieuwe patch gekregen 1.04.
85@NTGSruler: Heb je de platinum al? Er zijn er al redelijk wat die hem hebben...
87Goed om te horen dat het toch de moeite is
Raar dat er geen multiplayer trophies zouden zijn in een game die draait rond multiplayer, maar zo komt er toch nog wat aandacht voor singleplayer
Raar dat er geen multiplayer trophies zouden zijn in een game die draait rond multiplayer, maar zo komt er toch nog wat aandacht voor singleplayer
88Moest even mijn ammo box opbergen
En een mooie comeback in Gunfight:
En een mooie comeback in Gunfight:
89@Marty: mooi terug in de kast hè
Wat vind je van de game tot nu toe?
Ik heb de multiplayer "geleefd" dit weekend. Vind het echt ongelooflijk fun. Er zijn wel wat minpunten in. Da's zeker. Spawnpoints bijvoorbeeld. Sommige Maps eens er "control" is, is het zėėr moeilijk om terug te komen. De map Piccadilly heeft hier erg last van. Dan zit je vast in je spawnpunt.
Ik zit ondertussen al in de Officer ranks en heb bijhorende challenges unlocked. Alleen tracken sommige niet of pas later. De daily challenges hebben dit ook. Game herstarten zou het oplossen maar niet altijd. Hopelijk brengen ze hier nog een fix voor.
Wat vind je van de game tot nu toe?
Ik heb de multiplayer "geleefd" dit weekend. Vind het echt ongelooflijk fun. Er zijn wel wat minpunten in. Da's zeker. Spawnpoints bijvoorbeeld. Sommige Maps eens er "control" is, is het zėėr moeilijk om terug te komen. De map Piccadilly heeft hier erg last van. Dan zit je vast in je spawnpunt.
Ik zit ondertussen al in de Officer ranks en heb bijhorende challenges unlocked. Alleen tracken sommige niet of pas later. De daily challenges hebben dit ook. Game herstarten zou het oplossen maar niet altijd. Hopelijk brengen ze hier nog een fix voor.