Re: Wat speel je op dit moment?
1907Misschien dat ik dan eerst maar aan Uncharted 4 begin, zal even verder gaan in het Uncharted boost topicpaveman wrote:Ja en ik wilde ook wel met UC4 mee doen he (niet tot 100%, maar wel zoveel mogelijk helpen en daarmee wat makkelijk binnen te halen trophies zelf halen)!
1908Ja, ik hoop het ook! In de Play Store staat alleen de optie 'Pre-register' voorlopig...FGras wrote:Komt later waarschijnlijk nog wel naar andere platformenSora_Lizard wrote:Helaas, geen iOS.
Sent from my iPhone using Tapatalk
1909Ik las op Discord dat de Android versie nu in beta is.met0t0 wrote:Ja, ik hoop het ook! In de Play Store staat alleen de optie 'Pre-register' voorlopig...FGras wrote:Komt later waarschijnlijk nog wel naar andere platformenSora_Lizard wrote:Helaas, geen iOS.
Heb vandaag deze uitgespeeld:
Best vermakelijke point & click adventure op enkele onlogische verklaringen na.
1910Unravel: tof spelleke ma tis eentje dak me volle aandacht moet kunnen spelen. Ik ben niet geweldig goed in platformgames
Ghost recon breakpoint : op 1 na alle trophies behaald, enkel nog de raid die nog moet uitkome. Ondanks de vele bugs en probleme vind ik deze leuk om te spelen en dat komt was door de vloeiende gameplay zeker als je het vergelijkt met game hieronder.
Gears 5 : ik ben het einde aan het naderen en heb nog altijd geen idee wrm dit spel nu 86 zou verdienen.... Gameplay is dezelfde als in gears of War 1 en dan bedoel ik dan ook dat het speelt als een x360 spel. Wat een ramp... Story is wel nog cool van deze
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ghost recon breakpoint : op 1 na alle trophies behaald, enkel nog de raid die nog moet uitkome. Ondanks de vele bugs en probleme vind ik deze leuk om te spelen en dat komt was door de vloeiende gameplay zeker als je het vergelijkt met game hieronder.
Gears 5 : ik ben het einde aan het naderen en heb nog altijd geen idee wrm dit spel nu 86 zou verdienen.... Gameplay is dezelfde als in gears of War 1 en dan bedoel ik dan ook dat het speelt als een x360 spel. Wat een ramp... Story is wel nog cool van deze
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1911Medal of Honor Warfighter
Ik heb de game een eerste keer uitgespeeld op hard. Nu moet ik de game nog uitspelen op hardcore = zonder doodgaan. Ik ben wel benieuwd wat de difficulty gaat zijn, als dat hetzelfde is als hard, dan zijn er bepaalde punten nog wel een uitdaging. Vooral de laatste missie heeft een lastige breach deur en daarna nog een ander lastig punt op een brug. Gelukkig zou het wel mogelijk zijn om backups van je save te maken en hoef je het dus niet in 1 playthrough te doen.
Ik heb de game een eerste keer uitgespeeld op hard. Nu moet ik de game nog uitspelen op hardcore = zonder doodgaan. Ik ben wel benieuwd wat de difficulty gaat zijn, als dat hetzelfde is als hard, dan zijn er bepaalde punten nog wel een uitdaging. Vooral de laatste missie heeft een lastige breach deur en daarna nog een ander lastig punt op een brug. Gelukkig zou het wel mogelijk zijn om backups van je save te maken en hoef je het dus niet in 1 playthrough te doen.
1912Destijds heb ik het gedaan via de PS+ cloud. Iedere vordering opslaan en naar de cloud kopiëren. Als je doodgaat verwijder je je savegame en kopieer je die terug van de cloud. Er zit normaal geen limiet op dat je maar 1 keer kan per 24u.Kolm wrote:Medal of Honor Warfighter
Voor diegene die het nog niet moesten weten:
Ik speel CoD MW. Dit weekend de singleplayer maar eens doen. Blijkbaar is het wel 1 van de betere verhalen in de reeks.
1913Ik gebruik een USB-stick en bij automatisch syncen wordt mijn laatste save ook naar cloud gezet. Er zou naar het schijnt wel een downloadlimiet van de cloud zijn in bepaalde missies, vooral met vehicles. Maw: Save is niet altijd gelockt tot max 24u, maar soms wel... Dus ik neem maar het zekere voor het onzekere.NTGSruler wrote:Destijds heb ik het gedaan via de PS+ cloud. Iedere vordering opslaan en naar de cloud kopiëren. Als je doodgaat verwijder je je savegame en kopieer je die terug van de cloud. Er zit normaal geen limiet op dat je maar 1 keer kan per 24u.
Voor diegene die het nog niet moesten weten:
Ik speel CoD MW. Dit weekend de singleplayer maar eens doen. Blijkbaar is het wel 1 van de betere verhalen in de reeks.
Daarnaast kan het ook zijn dat als je quit mission doet terwijl er nog vijanden zijn, hij toch je hele game reset ipv laatste checkpoint te onthouden. Dus ik vind het ni zo erg dat ik nog een tweede back-up in de cloud heb waar ik op kan terugvallen als het misgaat met die op USB. Ik zal dan wel iets meer moeten herspelen, maar nog altijd minder dan alles!
En sommigen zeggen dat quit tijdens vehicle missie ook een reset op kan leveren en dat net het missie begin tot aan eerste checkpoint ook problemen kan geven.
Ik zit dus altijd te wachten op een autosave op een moment dat er geen vijanden zijn en dat ik minstens aan eerste checkpoint van missie ben. Bij een breach door ga ik ervoor ook sowieso uit. Al gaat dat bij die laatste breach door nog vervelend zijn, want daar was nog een vervelend stukje voor en checkpoint is voor dat stukje...
Ondertussen zit ik ook in missie 9/13 dus het schiet al wel op. Maar ik weet ook dat die laatste missies plots een heel stuk langer waren dan die ervoor! Misschien dat het int weekend lukt om af te ronden
1914Gears of War 1, 2 & 3 vond ik heel leuk, Judgement ietsje minder maar nog de moeite. Ik heb enorm veel uren in de multiplayer ook gestoken. Dat zijn de enige games waarom ik het jammer vind dat ik geen Xbox One heb. De gameplay blijft hetzelfde, maar normaal gezien wel even goed. Na het slechte verhaal van Gears of War 4 is het goed te horen dat 5 interessanter isfsterchele23 wrote:Gears 5 : ik ben het einde aan het naderen en heb nog altijd geen idee wrm dit spel nu 86 zou verdienen.... Gameplay is dezelfde als in gears of War 1 en dan bedoel ik dan ook dat het speelt als een x360 spel. Wat een ramp... Story is wel nog cool van deze
1916Jep, ondertussen zit ik in 11/13. Missie 11 was een auto missie waarbij je achtervolgt werd en ergens had je dan een stuk dat je met de auto moest sluipen. Deze vond ik op hard best vervelend omdat een fout tikje je achterstevoren kon zetten en falen. Maar deze keer van de eerste keer erdoor!NTGSruler wrote:@Kolm: het komt zeker goed met die saves!
De laatste 3 missies zijn wel heel erg lang en al helemaal met mijn extreme 'take it slow' aanpak
1918Na Medal of Honor Warfighter was ik even aan het twijfelen maar het is een game uit de op 2 na oudste doos geworden wat incomplete games betreft: Prince of Persia PS3. Eerste en tot voor vandaag enige trophy had ik gehaald op 25 juni 2009
1919Daar moet ik ook nog weer es mee verder eigenlijk....Kolm wrote:Na Medal of Honor Warfighter was ik even aan het twijfelen maar het is een game uit de op 2 na oudste doos geworden wat incomplete games betreft: Prince of Persia PS3. Eerste en tot voor vandaag enige trophy had ik gehaald op 25 juni 2009
1920Ik was op zoek naar een game die wat makkelijker en korter was om na MoH te doen. Het ging een beetje tussen Concrete genie starten of PoP afwerken. Uiteindelijk is het dus PoP geworden!paveman wrote:Daar moet ik ook nog weer es mee verder eigenlijk....
The Last of Us is ook eentje die ik binnen niet al te lange tijd wil afwerken, maar dat is een stuk ingewikkelder wat trophies betreft en daar had ik heel even nog geen zin in na MoH