Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8882+++ morgenvroeg naar Oostenrijk vertrekken voor het werk
--- om 4 uur in de ochtend gaat de taxi hier al staan om naar de luchthaven te gaan
+++ na Oostenrijk 4 dagen vrij
--- om 4 uur in de ochtend gaat de taxi hier al staan om naar de luchthaven te gaan
+++ na Oostenrijk 4 dagen vrij
8884+++ Stappen gaat echt al veel vlotter, de kinesist helpt goed
--- Wel veel pijn nu na mijn oefeningen te doen, maar dat zal wel normaal zijn
+++ Twee verlengde weekends in het vooruitzicht
--- Wel veel pijn nu na mijn oefeningen te doen, maar dat zal wel normaal zijn
+++ Twee verlengde weekends in het vooruitzicht
8885- vergeet altijd terug te kijken hier
+/- leven gaat maar zen gangetje
8886++ Toch altijd leuk om je weer eens tegen te komen.Da_SoldierBE wrote:- vergeet altijd terug te kijken hier
8887+/- Het project waar ik voor werk loopt naar het eindcongres toe, veel stress, maar er is ook een duidelijk eindpunt voor die stress
--- Ik raak de tijd echt kwijt door al die stress
--- Al sinds begin september verkouden, op en af maar nooit echt beter
8888+++ Verlengd weekend
+++ Volgende week naar een optreden, voor het eerst nadat ik Graspop heb moeten missen
+++ Volgende week naar een optreden, voor het eerst nadat ik Graspop heb moeten missen
8889W.O.L.F. wrote:+/- Het project waar ik voor werk loopt naar het eindcongres toe, veel stress, maar er is ook een duidelijk eindpunt voor die stress
das al effe
8890+++++++++++ Gisteren Of Monsters And Men live gezien in Antwerpen!
8891++ Spyro gekocht, eindelijk nog eens een nieuwe game
--/++ druk druk druk
+++ Ontspanning vinden in films en series met m'n vriendin
--/++ druk druk druk
+++ Ontspanning vinden in films en series met m'n vriendin
8892------- net ondervonden dat ik een domme fout gemaakt heb... Paar weken geleden heb ik Batman Enemy Within season pass in de sale gekocht. Blijkt nu dat bepaalde episodes gewoon van de store zijn gehaald. Ik heb dus een incompleet spel gekocht... Wel echt lame dat Sony dat nog verkoopt in een sale.
8893Mijns inziens is dat niet jouw fout maar een blunder van Sony!
8894Ja maar ik heb net een aantal dagen te lang gewacht om binnen de 14 dagen termijn te vallen waarbinnen je terugbetaling kan krijgen. Bon, ik heb toch een verzoek ingediend want ik vind dat niet echt correct dat ze halve spellen verkopen.Sora_Lizard wrote:Mijns inziens is dat niet jouw fout maar een blunder van Sony!
8895Alle Tellgames waren offline gehaald dacht ik... En echt al paar maanden ondertussen.Elexus wrote:------- net ondervonden dat ik een domme fout gemaakt heb... Paar weken geleden heb ik Batman Enemy Within season pass in de sale gekocht. Blijkt nu dat bepaalde episodes gewoon van de store zijn gehaald. Ik heb dus een incompleet spel gekocht... Wel echt lame dat Sony dat nog verkoopt in een sale.
Weird dat Batman within er idd nog half op staat: epi 1, 4 en 5 kon ik vinden. URL aanpassen voor wat epi 2 en 3 zou zijn, werkt niet.
Disc versies werken trouwens wel nog altijd, als je daar ingame de episodes wilt downloaden gaat dat prima.
Als je ze gekocht had voor offline halen, dan zouden ze ergens in je downloadlijst moeten staan, maar dat lijkt hier niet het geval want is echt al lang dat ze offline zijn.