Het gaat helaas echt om de PS3 versie. Ik geloof niet dat de online tussen PS4 en PS3 gedeeld is, dus dat zou niet werken. Op zich is het hoogstens een halfuur werk, maar ik weet dat de meesten de PS3 versie niet hebben gekocht omdat ze al een PS4 hadden. Logisch uiteraardfsterchele23 wrote:Ik heb fc4 op ps4. Kan die wel eens terug installeren.
++ South Park the stick of truth is een geweldige herbeleving tot nu toe xd
-- ik verveel me Opt werk, kzou liever gamen want ben met zoveel bezig dat ik nergens ver kom xd
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8912++++ Alles gaat nog goed met mij.
++++ Vrijdag alweer terug naar België, zaterdagmorgen aankomst.
++/-- Weer serieuze reality check welke luxe wij allemaal hebben..
---- Vrouw 2x op spoed terwijl ik hier zat.. Ze is wel terug thuis nu, hopelijk pakt de medicatie nu van deze keer wel aan..
++++ Vrijdag alweer terug naar België, zaterdagmorgen aankomst.
++/-- Weer serieuze reality check welke luxe wij allemaal hebben..
---- Vrouw 2x op spoed terwijl ik hier zat.. Ze is wel terug thuis nu, hopelijk pakt de medicatie nu van deze keer wel aan..
8913@ Ruler, kom goed thuis want je vrouw heeft je blijkbaar nodig!
8914Bedankt Sora! Kan niet snel genoeg hier zijn de zaterdag.
8915Succes nog even ruler, alvast goede reis terug!
En beterschap voor de vrouw!
En beterschap voor de vrouw!
8916Beterschap voor je vrouw en bon voyage!
----- Drukke weken op school momenteel!
++++ Maar ik heb momenteel met elk vak al wel in de 80%
----- Drukke weken op school momenteel!
++++ Maar ik heb momenteel met elk vak al wel in de 80%
8917Bedankt iedereen!
++++ Veilig terug thuis gekomen.
---- Trigeminalgie is de diagnose bij de vrouw. Aangezichtszenuwpijn. Voorlopig is er met aangepaste medicatie nog altijd geen beterschap. Enorm véél pijn en slapeloze nachten nu al weken aan een stuk zijn het gevolg...
++++ Veilig terug thuis gekomen.
---- Trigeminalgie is de diagnose bij de vrouw. Aangezichtszenuwpijn. Voorlopig is er met aangepaste medicatie nog altijd geen beterschap. Enorm véél pijn en slapeloze nachten nu al weken aan een stuk zijn het gevolg...
8918@NTGSruler: Dat lijkt me echt vreselijk... Ik hoop dat ze toch iets vinden om de pijn te verzachten
--- Wakker worden terwijl het buiten al wat licht is en denken dat je je enorm overslapen hebt voor het werk
+++ Dan beseffen dat het zaterdag is en dat je nog wat verder mag slapen
--- Wakker worden terwijl het buiten al wat licht is en denken dat je je enorm overslapen hebt voor het werk
+++ Dan beseffen dat het zaterdag is en dat je nog wat verder mag slapen
8919Net een huilbui achter de rug van mijn vrouw. Het is verschrikkelijk dat ik niets kan doen voor haar. Voor iemand die minimum 9u slaap nodig heeft per nacht is dit de hel natuurlijk..
8920Ik wens je vrouw en jou ook veel sterkte en spoedige beterschap.NTGSruler wrote:Net een huilbui achter de rug van mijn vrouw. Het is verschrikkelijk dat ik niets kan doen voor haar. Voor iemand die minimum 9u slaap nodig heeft per nacht is dit de hel natuurlijk..
8921Dank je wel Sora. Ze is momenteel wat slaap aan het inhalen op de bank..
8922Goed dat jij er nu bent voor haar. Dat moet niet makkelijk zijn! Hopelijk komt er toch beterschap.NTGSruler wrote:Net een huilbui achter de rug van mijn vrouw. Het is verschrikkelijk dat ik niets kan doen voor haar. Voor iemand die minimum 9u slaap nodig heeft per nacht is dit de hel natuurlijk..
8923++++ De vrouw heeft gans de nacht pijnloos geslapen! Zou het met mijn terugkomst te maken hebben? We zijn alleszins voorzichtig positief..
8924Hopelijk vinden jullie snel beterschap, NTGSruler!
+++ Eens wat verlof in het vooruitzicht. En deze keer niet om 2 maanden thuis te blijven met een gebroken voet
--- In het donker vertrekken naar het werk en al terug donker als ik het kantoor buitenkom
+++ Eens wat verlof in het vooruitzicht. En deze keer niet om 2 maanden thuis te blijven met een gebroken voet
--- In het donker vertrekken naar het werk en al terug donker als ik het kantoor buitenkom
8925Bedankt met0t0!!!
++++ Vrouw redelijk geslapen vannacht en vandaag terug naar het werk. Hopelijk blijft de reactie van mijn uit tijdens het werk!
++++ Vrouw redelijk geslapen vannacht en vandaag terug naar het werk. Hopelijk blijft de reactie van mijn uit tijdens het werk!