Re: Trophy Leaderboards IV

137
NTGSruler wrote:*ding* :Tb: You found a new wasmachine.
De wasmachine doet het gelukkig nog wel!
Met de hand afwassen is al niet leuk, met de hand wassen zou echt een drama zijn! :O

Ach ja, het houdt hem wel bezig zo tijdens zijn pensioen :p
Image

143
:lol: :lol: @Kolm

Als je echter 's nachts om een uur of 3 niet kunt slapen en in je een(d)tje wat op je laptop bezig bent en je denkt dat iedereen slaapt EN dan hoor je vreemde geluiden uit de keuken . . . . dan denk je eerder aan:

Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

145
PS, engelen bestaan, ik heb er zojuist een gesproken. Stephan (what's in a name?) van Radio West, mijn vaste leverancier van alles waar een stekker aan zit, vertelde me dat mijn vaatwasser over een resetknop beschikt. Wonderen bestaan dus ook. :lol:
Image

150
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 24 november 2019.

Blok, blokje. Blokken.
Het woord blok heeft meerdere betekenissen. Een blok hout of beton, een periode tijdens de studie, vooral gebruikt in ons goede Vlaanderen, een schrijvers blok als in blokkade. Ook een periode, vooral lastig als je probeert iets samenhangends en zo mogelijk humoristisch te schrijven over niets. Daarnaast kan het ook nog een hulp zijn bij het takelen of het bedienen van zeilen op een zeilschip bijvoorbeeld, maar ook een groep huizen of gebouwen in een straat. Schrijver dezes heeft momenteel te maken met een blokkade die ik nu van me af probeer te schrijven.
De verschillende betekenissen kunnen zomaar een buitenlander die Nederlands probeert te leren knap in de war brengen. O jee, knap is ook al zo’n woord, een goed uitziend persoon of is het een slim persoon? Of in de betekenis van behoorlijk of flink. Zoals in knap lastig en dat is ook het woord oog, denk aan een klein blokje met ogen, een dobbelsteen. Maar met ogen kon je toch kijken? Wat is dan het oog van de naald of van een wervelstorm? Kunnen die dan ook zien? Soms kan ook een kom soep je aankijken. Niet weg zetten, een beetje vet kan echt geen kwaad. Help, het woord weg is nog zo’n woord. Vergelijk maar eens in:
‘Kijk, daar loopt een bosweg!’
‘Waar loopt dat bos weg?’
Ik sta op het punt om het op te geven. Nee, niet op de punt van een naald of de punt die ik achter elke zin plaats.
Van zo’n taal krijgt ieder mens toch vanzelf een schrijvers blok?

Maar de redding was nabij, ik heb mijn muze gevonden of beter gezegd, de muze heeft zich bij mij gemeld! NTGSruler, hartelijk dank!

Korte samenvatting:
De tijdspanne was ook nu ongeveer een maand. Een restje oktober en een deel van november staan in het teken van de impeachment van Trump en in de mogelijkheden van Max.

We hebben gezamenlijk 20 platinums behaald en zijn we 5 levels gestegen. Eindelijk weer eens een fatsoenlijk resultaat! Dan doe ik het tenminste ergens voor.
- Ekexus, Fsterchele23, Kolm, NTGSruler en Shampi zijn elk een level gestegen.
- Zeven mensen hebben samen 20 platinums verdiend. Eenzame koploper van de maand is weer Kolm met 8(!) platinums.
Zij wordt op afstand gevolgd door Fsterchele23 met 4 en dan volgen Paveman met 3 en Marty met 2. Tenslotte hebben Daviduvel, NTGSruler en Sanity penguin elk 1 platinum.
Gefeliciteerd beste platinummers! :flow:

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Een zeer opvallende wijziging: Fsterchele23 gaat aan Paveman voorbij. Dit betekent een medal minder voor Paveman en een medal voor Fsterchele23!

Platinums:
Hier zien we niet de echt behaalde platinums maar de punten waar ze voor staan. Er is wel een overzicht waarin het echte aantal en de verdeling over de verschillende classificaties zijn terug te vinden.
Ook hier weet Fsterchele te overtuigen door een plaatsje te stijgen ten koste van Hybris.
Elexus stijgt een plaatsje en deelt nu de 12e plaats met Gamerke.

Completion:
RoyVdW is en blijft de onbetwiste koploper. Kolm en NTGSruler ruilen hun medals! Kolm is het gelukt om deze maand aan Ruler voorbij te steken. Het blijft echter een spannende strijd.

Rarity:
Hier heeft NTGSruler de koppositie stevig in handen. Met0t0, Kolm, Marty en Hybris zitten nog steeds dicht op elkaar. Dat kon wel eens een warme winter worden.
Fsterchele23 en Divided leveren een plaatsje in.

Twee aanpassingen in de medals! Veel plezier met lezen van deze zin en onzin en game nog maar even door!

Tot volgende keer!
Grtz, Sora

PS: ik hou eigenlijk best wel van Classic Rock. :lol:
Image