The Haunting Of Hill House
Black Mirror
Zijn 3 series die ikzelf wel top vond, al zijn ze niet echt zeer recent
Van black mirror heb ik 1 aflevering gezien. Die vond ik oké, maar niet echt wauw. Zeker pijn vriendin was niet overtuigd. Zijn de andere episodes misschien beter? Ik heb die gezien waarbij 2 mannen in een game wereld kruipen in de stijl van street fighter, maar dan blijken ze iets anders te doen dan te vechtenMr.Wolf wrote:13 reasons why (vooral seizoen 1)
Black Mirror
Je hebt een aflevering gezien van het minste seizoen hahagamerke1992 wrote:Van black mirror heb ik 1 aflevering gezien. Die vond ik oké, maar niet echt wauw. Zeker pijn vriendin was niet overtuigd. Zijn de andere episodes misschien beter? Ik heb die gezien waarbij 2 mannen in een game wereld kruipen in de stijl van street fighter, maar dan blijken ze iets anders te doen dan te vechtenMr.Wolf wrote:13 reasons why (vooral seizoen 1)
Black Mirror
La Casa de papel heb ik inderdaad gezien, fantastische seriepaveman wrote:Heb je La Casa al gezien dan gamerke?
En heb je The Bridge al gezien?
Peaky Blinders, The Good Place, Penny Dreadful, iZombie, How to get away with Murder, Orphan Black, Bates Motel, Once Upon a Time, Orange is the New Black, 3%, 12 Monkeys,...gamerke1992 wrote:Welke recente netflix serie raden jullie nog aan? Ik ben net klaar met zowel stranger things, lucifer en the 100. Genre maakt niet echt uit
Seizoen 3 ga ik volgende week kijken als ik in de UK ben voor het werkpaveman wrote:Ik bedoel seizoen 3 he gamerkeWat vond je er van?
The Bridge is echt een topserie imo! Alvast veel plezier ermee
Wauw dat is een stevige lijst. Ik ga ze allemaal meteen eens bestuderen en toevoegen aan mijn watchlistElexus wrote:Peaky Blinders, The Good Place, Penny Dreadful, iZombie, How to get away with Murder, Orphan Black, Bates Motel, Once Upon a Time, Orange is the New Black, 3%, 12 Monkeys,...gamerke1992 wrote:Welke recente netflix serie raden jullie nog aan? Ik ben net klaar met zowel stranger things, lucifer en the 100. Genre maakt niet echt uit