Kolm wrote:Was dat pintje van jou?ShAmPi wrote:+++ new tat
+++ terug beginnen sporten
Jazeker
@paveman
In vlaams belgië steken we onze pink omhoog om een pintje te bestellen.
Kolm wrote:Was dat pintje van jou?ShAmPi wrote:+++ new tat
+++ terug beginnen sporten
Veel sterkte! Die periode gaat hopelijk nog relatief snel voorbij!fsterchele23 wrote:-- de zin en fut is er weer helemaal uit en de aankomende feestdagen helpen helemaal niet. Dat ik de afgelopen tijd 3 matchen heb gekeken van anderlecht zegt genoeg hoeveel zin ik heb, zelf gamen laat ik vaak langszij liggen weer laatste week
Haha correct Maar ik ben echt nog maar net begonnen, dus ik ken nog bijna niets.ShAmPi wrote:Watashi wa Shampi-desu (ofzoiets )
het was misschien gewoon Metoto ?Sora_Lizard wrote:
Hij was ook altijd al lastig.
en ook te duur wellichtmet0t0 wrote:--- Van een heel rustige week naar een extreem drukke
--- Niet veel zin in de feestdagen, om de weinige dagen thuis aan veel te lang uitgerekte etentjes te moeten spenderen
+++ Volgend jaar zou ik wel veel verlofdagen hebben, ik moet ze dan alleen nog opnemen...
Mocht het ons iets kosten, dan zouden we niet gaan (en daar een goede reden voor hebben), met0t0 heeft het over familie-etentjes, zijn familie moet samenkomen zowel op nieuwjaar als voor kerst, dus 2 keer in een week en dan zien ze elkaar minstens een maand en soms veel langer niet meer...Gamefreak wrote:en ook te duur wellichtmet0t0 wrote:--- Van een heel rustige week naar een extreem drukke
--- Niet veel zin in de feestdagen, om de weinige dagen thuis aan veel te lang uitgerekte etentjes te moeten spenderen
+++ Volgend jaar zou ik wel veel verlofdagen hebben, ik moet ze dan alleen nog opnemen...