niks tuurlijk, ik dacht dat die zoals OPM en consorten allang onder het stof lagen...RoyVdW wrote:Tuurlijk bestaan die nog? In elke krantenwinkel ligt dat toch?met0t0 wrote:Haha, dat was ook mijn eerste reactieGamefreak wrote:Power Unlimited... bestaan die snoodaards nog ?![]()
Ik vind de GRID-games altijd wel leuk. Zeker niet het beste in het genre, maar toch altijd degelijk.
Re: GRID
36Alle trophies binnen gehengeld behalve "around the globe"
Als je de career mode af hebt zit je nog niet eens op de 10% van het aantal km dat je moet rijden (~40.000km)
Wie dat bedacht heeft... en dan ook nog niet eens een tracker in de game plaatsen om te zien hoever je bent
Maar voor de rest speelt de game lekker, geen enkele crash gehad (met de auto's wel, maar de ps4 niet
)
Hopelijk met seizoen 2 dat ze er wel een tracker in stoppen. Daar is wel sprake van maar je weet maar nooit.
En als ik deze laatste trophy wil halen zal ik nog zon 9000 laps moeten rijden. (99 laps is ongeveer 1 uur)
Als je de career mode af hebt zit je nog niet eens op de 10% van het aantal km dat je moet rijden (~40.000km)
Wie dat bedacht heeft... en dan ook nog niet eens een tracker in de game plaatsen om te zien hoever je bent
Maar voor de rest speelt de game lekker, geen enkele crash gehad (met de auto's wel, maar de ps4 niet
Hopelijk met seizoen 2 dat ze er wel een tracker in stoppen. Daar is wel sprake van maar je weet maar nooit.
En als ik deze laatste trophy wil halen zal ik nog zon 9000 laps moeten rijden. (99 laps is ongeveer 1 uur)
39Helaas niet. Het wordt berekend per ronde. Dus als 1 ronde 1 km is dan kan je nog zoveel donuts rijden als je wilt maar als je daarna de ronde afrijd blijf je 1km rijden. En er is niet een map waar je mooi in rondjes kan rijden.Sora_Lizard wrote:Succes Marty! Zit er niet een soort van automaat (elastiekje) in?
@ Fsterchele
Ik zie, net zoals jou, dat veel mensen de 40.000km aanhouden en niet ~25.000 mile aangezien alles in miles is in het spel (of iig bij mij) Of ik moet dat ergens gemist hebben
Ben je nu niet blij dat Cyberpunk uitgesteld isfsterchele23 wrote:Ik ben er ook mee begonnen. Ik ga 50 laps doen per dag (ale proberen) dan ben ik klaar op 14 Augustus (uitgerekend op 40.000km)
Succes met de 40.000 km
En als tip: regelmatig even je save backuppen naar de cloud/usb. Lees dat veel mensen die hier mee bezig zijn hun savefile corrupt wordt en je veel voortgang verliest
40Ik dacht ik probeer alleen "gas" in te drukken en dan via de muur te rijden, (gaat wel stuk langzamer) maar dat gaat helaas goed voor een ronde of 2-3. Daarna knalt ie op 1 of andere manier van de muur af en begin je te spinnen en kom je niet goed te recht.
Maar als iemand een cronusmax voor mij heeft kan ik het wel automatisch laten doen
Maar als iemand een cronusmax voor mij heeft kan ik het wel automatisch laten doen
41Dank u voor de tip en ik heb even de lengte van circuit van miles omgezet in km omdat het toch makkelijker is om een idee te hebben hoeveel et isMarty wrote:Helaas niet. Het wordt berekend per ronde. Dus als 1 ronde 1 km is dan kan je nog zoveel donuts rijden als je wilt maar als je daarna de ronde afrijd blijf je 1km rijden. En er is niet een map waar je mooi in rondjes kan rijden.Sora_Lizard wrote:Succes Marty! Zit er niet een soort van automaat (elastiekje) in?
@ Fsterchele
Ik zie, net zoals jou, dat veel mensen de 40.000km aanhouden en niet ~25.000 mile aangezien alles in miles is in het spel (of iig bij mij) Of ik moet dat ergens gemist hebben
Ben je nu niet blij dat Cyberpunk uitgesteld isfsterchele23 wrote:Ik ben er ook mee begonnen. Ik ga 50 laps doen per dag (ale proberen) dan ben ik klaar op 14 Augustus (uitgerekend op 40.000km)
Succes met de 40.000 km
En als tip: regelmatig even je save backuppen naar de cloud/usb. Lees dat veel mensen die hier mee bezig zijn hun savefile corrupt wordt en je veel voortgang verliest

Wrm zou ik nu moeten blij zijn dat cyberpunk uitgesteld is xd een halfuurke racen en dan cyberpunk lukt perfect
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
44Ik gebruikte vroeger wel is een tandenstoker om aan de bovenkant tussen R2 te zetten en dan kon ik verschillende drukniveau's instellen afhankelijk wel stuk ik erin stak of hoe hard ik het ertussen duwde. Muntjes passen ookMarty wrote:Ik dacht ik probeer alleen "gas" in te drukken en dan via de muur te rijden, (gaat wel stuk langzamer) maar dat gaat helaas goed voor een ronde of 2-3. Daarna knalt ie op 1 of andere manier van de muur af en begin je te spinnen en kom je niet goed te recht.
Ik heb een cronusmax, maar ondertussen is er ook al iets anders dat veel meer opties heeft. Kan enkel niet op de naam komen.. iets met titan?
Weet niet of er ook een community achter zit die scripts maakt, zeker bij cronusmax is er veel te vinden.