Re: PlayStation Plus

1757
NTGSruler wrote:Is het al bevestigd de games? Uncharted is mooi, maar alledrie al 100%..
Jep, is al bevestigd: https://blog.eu.playstation.com/2020/01 ... r-january/

Op facebook stond er een post van 'games nu beschikbaar' maar in de store stond nog niks.
In dit artikel op de blog staat 'Uncharted: The Nathan Drake Collection and Goat Simulator* will be available from 7th January to 3rd February.'
Zal dus vermoedelijk nog weekje wachten zijn :)

En ik denk dat heel veel mensen die Uncharted collection al hebben... Desondanks blijven het wel 3 volwaardige games ipv normaal 1 :)
Image

1764
Kolm wrote:In de store is het psplus abo van 12 maanden nu 44.99 euro en bij onderandere bol en gamemania is het nu 44 euro.
Was er onlangs ook geen korting? Heb dacht ik pas hernieuwd paar weken terug. Voor diegene die het nog willen vernieuwen is het wel mooi meegenomen.
Image

1766
met0t0 wrote:De actie loopt inderdaad al eventjes, dacht ik.
Ik game zo goed als nooit meer online en speel de PS+ games zelden, dus ik twijfel nog of het interessant is voor mij om te verlengen voor november 2020.
Als je savefiles op de cloud hebt staan, hou er dan rekening mee dat die na 6 maanden zonder psplus, worden verwijderd. Dat was een paar jaar geleden toch zo en ik weet niet of dat dat ondertussen al is aangepast, maar kan er niet direct iets over vinden.
Image

1767
Kolm wrote:
Ik game zo goed als nooit meer online en speel de PS+ games zelden, dus ik twijfel nog of het interessant is voor mij om te verlengen voor november 2020.
Als je savefiles op de cloud hebt staan, hou er dan rekening mee dat die na 6 maanden zonder psplus, worden verwijderd. Dat was een paar jaar geleden toch zo en ik weet niet of dat dat ondertussen al is aangepast, maar kan er niet direct iets over vinden.
Ik heb da onlangs opgezocht en tis 6 maand

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

1768
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:

Ik vind dat een beetje crimineel van Sony. Je moet er dus voor betalen terwijl het zogenaamde gratis games zijn, maar je kan ze zonder abo niet meer spelen. Dat klopt ergens niet vind ik gedownloade games zijn in feite gekocht zo staat dat ook in de store aangegeven.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1769
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:

Ik vind dat een beetje crimineel van Sony. Je moet er dus voor betalen terwijl het zogenaamde gratis games zijn, maar je kan ze zonder abo niet meer spelen. Dat klopt ergens niet vind ik gedownloade games zijn in feite gekocht zo staat dat ook in de store aangegeven.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Je zou het gewoon anders moeten bekijken. Je betaalt om online te kunnen spelen zoals Xbox al lang doet met Xbox live. Met het abo komen perks zoals korting in de store en cloud saves. De games zijn een extra. Allez met dit in gedachten vind ik de prijs van 45 (koop altijd tijdens sale) nog heel redelijk.
Image

1770
Bij xdoos ist inderdaad al langer zo en ook hetzelfde met de gratis games. Geen live meer = al de gratis games niet meer spelen. Tijdens sale kopen zoals elexus zegt is het best. Ik doe het ook al jaren zo.

Image