Achteraan kruipen op een tandem en op de Vita spelen terwijl je trappelt! Probleem opgelost!RoyVdW wrote:Ben deze maand ook een week op fietsreis dus die game uren kan ik niet recupereren Waar voor uw geld en hopelijk blijft hij boeien tot dat pling geluid.
Re: PlayStation Plus
137Zie, ik ben trendzetterHybris wrote:Achteraan kruipen op een tandem en op de Vita spelen terwijl je trappelt! Probleem opgelost!RoyVdW wrote:Ben deze maand ook een week op fietsreis dus die game uren kan ik niet recupereren Waar voor uw geld en hopelijk blijft hij boeien tot dat pling geluid.
139Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegenRoyVdW wrote:Dat ga ik niet doen.
140Ga op een tandem fietsen. Neem gewoon een hele lange verlengsnoer mee, hang een kar achterop, zet de TV en ps4 in de kar en verbind die met het verlengsnoer. Laat iemand voorop zitten en fietsen en dan kan jij achterstevoren op de fiets zitten en gamendividedx11 wrote:Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegenRoyVdW wrote:Dat ga ik niet doen.
141En dan komt er regen en is alles om zeepminermb wrote:Ga op een tandem fietsen. Neem gewoon een hele lange verlengsnoer mee, hang een kar achterop, zet de TV en ps4 in de kar en verbind die met het verlengsnoer. Laat iemand voorop zitten en fietsen en dan kan jij achterstevoren op de fiets zitten en gamendividedx11 wrote:Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegenRoyVdW wrote:Dat ga ik niet doen.
142Grote paralu doet wonderen!gamerke1992 wrote:En dan komt er regen en is alles om zeepminermb wrote:Ga op een tandem fietsen. Neem gewoon een hele lange verlengsnoer mee, hang een kar achterop, zet de TV en ps4 in de kar en verbind die met het verlengsnoer. Laat iemand voorop zitten en fietsen en dan kan jij achterstevoren op de fiets zitten en gamendividedx11 wrote: Met een gsm lukt dat idd nog, maarvlet een vita zou ik het niet proberen. Let een ps4 daarentegen
143Vandaag komen de PS+ games weer
Ik vind dat aaruu's awakening qua style een beetje op dust: an elysian trail lijkt. Ik ben benieuwd hoe de PS+ spellen me zullen bevallen
Ik vind dat aaruu's awakening qua style een beetje op dust: an elysian trail lijkt. Ik ben benieuwd hoe de PS+ spellen me zullen bevallen
144Welke games komen er nu allemaal?minermb wrote:Vandaag komen de PS+ games weer
145Tower of guns (PS 3/PS 4)
Never alone (ps4)
Aaru's awakening (ps3/ ps4)
Monsterbag (PS vita)
Killzone mercenary (PS vita)
En nog een ps3 spel, maar welke weet ik niet
Edit: het andere ps3 spel is dishonered
Never alone (ps4)
Aaru's awakening (ps3/ ps4)
Monsterbag (PS vita)
Killzone mercenary (PS vita)
En nog een ps3 spel, maar welke weet ik niet
Edit: het andere ps3 spel is dishonered
147Never alone en monsterbag uitgespeeld. Het zijn beide zeer korte games. Never alone is een aanrader, het is vergelijkbaar met limbo maar wat kindvriendelijker.
Monsterbag is een puzzelspel, niet echt mijn ding. Wel eens een guide moeten gebruiken want soms is het onduidelijk wat je moet doen.
Monsterbag is een puzzelspel, niet echt mijn ding. Wel eens een guide moeten gebruiken want soms is het onduidelijk wat je moet doen.
148Vanavond Never Alone eens uitproberen, voor de rest ben ik niet heel tevreden van de update.
1492 AAA games zijn niet goed genoeg ofzo?dividedx11 wrote:Vanavond Never Alone eens uitproberen, voor de rest ben ik niet heel tevreden van de update.
150Mercenary heb ik al fantastische game, dishonored is mn ding nietSniper_at_w0rk wrote:2 AAA games zijn niet goed genoeg ofzo?dividedx11 wrote:Vanavond Never Alone eens uitproberen, voor de rest ben ik niet heel tevreden van de update.