Re: Wat speel je op dit moment?
1953Net klaar met batman arkham knight. Dus heb nu de kleinere game 'everspace' opgestart. Een rogue like space shooter.
1954God of War (PS4)
Een drietal uurtjes gespeeld, toch al een indrukwekkende intro
Nu nog weinig verhaal, maar ik vermoed dat dat snel op gang zal komen.
Een drietal uurtjes gespeeld, toch al een indrukwekkende intro
Nu nog weinig verhaal, maar ik vermoed dat dat snel op gang zal komen.
1955eerste Amnesia, best wel creepy maar de game is intussen 10 jaar oud...
1956Na Dead Rising 2 is het tijd voor iets luchtigers: Ice Age Scrat's Nutty Adventure
1957Everspace is echt super. Wat een mooie en doordachte game.gamerke1992 wrote:Net klaar met batman arkham knight. Dus heb nu de kleinere game 'everspace' opgestart. Een rogue like space shooter.
Ik heb nog nooit zo een vloeiende vliegcontrols meegemaakt.
1958Uncharted 4 ( beruchte Survival), FIFA 20 FUT, dit weekend vooral Call of Duty omdat hey weer dubbel xp is en de multiplayer eigenlijk best verslavend is. En zou weer eens de Playseat moeten uithalen boor Gran Turismo Sport of GT5. Keuzes keuzes Keuzes!
1959De keuze tussen GT Sport en GT5 is makkelijk: GT5, gaan voor die platinum!
Nu Ice age klaar is verder met WRC5, enkel de carrière nog, maar dat is een hele hoop
Nu Ice age klaar is verder met WRC5, enkel de carrière nog, maar dat is een hele hoop
1961Klopt, WRC games staan er ook om bekend niet al te moeilijk te zijn en dat is precies hoe een race game voor mij moet zijnNTGSruler wrote:Wrc5 gaat best snel hoor. Vind die games altijd wel leuk.
1963Precies! In tegenstelling tot GT5NTGSruler wrote:Entertaining en doenbaar
1964Ik ben blij dat ie kort is want kvind em allesbehalve goed akkoord sebastien Loeb rally heeft lange laadtijden maar daar is er toch heel wat meer te beleven, voelen alle wagens verschillend aan en is ook veel mooier om op te kijken. Daarbovenop maakt et op wrc 5 ook geen zak uit hoe goes je rijdt, tegenstand blijft evenver achter uNTGSruler wrote:Entertaining en doenbaar
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1965@fsterchele: Ik ben het met je eens... Tot nu toe 4 rally's in junior WRC gereden en tweede is altijd ergens 0.05.. - 0,3 achter je ongeacht of je een bijna perfecte stage reed of er 5 keer compleet vanaf gegaan was. Tijdens 4de rally was het een keer gelukt om 3+ seconden ervoor te eindigen. 1 keer had ik time penalty van 5 seconden in eerste of tweede stage en was ik tweede op 3,7 seconden, maar in de volgende 4 stages was dat dus niet dicht te rijden omdat die AI altijd op bepaalde afstand achter je eindigt. Je moet dan eigenlijk geluk hebben dat het niet altijd dezelfde is die achter je eindigt want de derde heeft vaak wel 5-10 seconden achterstand.