Re: Gaming voornemens

18
paveman wrote:Hoeveel heb je daar nog van liggen, Gamefreak?
@gamerke: een hele belangrijke, die Sora eerder ook al aanhaalde. Vooral niet vergeten te genieten van de games die we spelen! :cool:
op disc ik gok een game of 15, digitaal het dubbel circa...

22
Gamefreak wrote:
paveman wrote:Hoeveel heb je daar nog van liggen, Gamefreak?
@gamerke: een hele belangrijke, die Sora eerder ook al aanhaalde. Vooral niet vergeten te genieten van de games die we spelen! :cool:
op disc ik gok een game of 15, digitaal het dubbel circa...
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:de ps3 stapel wat reduceren...
Dat zou ook nog een goeie voor mij zijn, de PS3 staat al een jaar in de kast en ik heb nog een tiental games op disc die ik zeker zou willen uitspelen :q:
Image
Image

24
Deze voormiddag was eindelijk eens een rustige zaterdagvoormiddag. Stevige (zėėr frisse) wandeling gedaan met de +dochter en na een warme douche eens bekeken hoe het nu zit met gaming voor 2020.

* Besloten om nu maar eens eindelijk van de PS3 backlog vanaf te geraken. Moet straks nog eens kijken welke games ik wil doen.
* PS Vita games heb ik er ook nog een paar..
* Completion boven de 90% zetten. Geen idee als dit gaat lukken of mogelijk is. Ik zou in principe al veel DLC moeten doen van bepaalde games, maar geen idee als ik dan sommige abilities ingame heb van de full game als jullie begrijpen wat ik bedoel.. Telt DLC eigenlijk mee als completion? Alleen als je DLC hebt aangekocht? Of wordt dit sowieso berekend bij een full game?
* Platinums naar 150 brengen.. Afhankelijk van type game lijkt mij dit een grote uitdaging. Dat zijn 31 platinums op een jaar tijd... Met andere hobbies, werk, gezin heb ik geen idee als dit gaat lukken.
* Wordt 2020 het jaar waarin ik GT5 platinum behaal? :Tp: ^^
* Wat met AAA games in 2020? Als GT7 effectief een launch game wordt , dan zal dat zeker mijn main game worden. GT7 wordt een droomgame voor mij. Wachten wat het wordt.
The Last of Us 2. Ik heb nog altijd de TLOU Remastered op PS4 staan. Die verdomde online trophies houden mij tegen om de game te starten, stom... (online trophies niet halen betekent completion naar beneden weer..) Nog AAA titels die de moeite zijn in 2020?
* Uncharted 4 wil ik op 100% hebben! ^^
* GTA5 anyone?
Image

25
@NTGSruler:

* DLC telt mee voor completion, ook als je hem niet gekocht hebt! Bij Diablo 3 kwam er een hele tijd nadat ik de platinum had nog DLC uit en ik zag dat mijn completion gezakt was, maar moest echt even zoeken voor ik de oorzaak gevonden had!
Bij de release van Assassin's Creed DLC zag ik ook duidelijk mijn completion wat zakken zodra de trophylijst online kwam.
* Het voordeel dat jij hebt, is dat je completion vrij snel stijgt als je wat trophies haalt omdat je verhoudingsgewijs, veel minder trophies hebt. Nadeel is dan wel dat je veel minder unearned trophies hebt om uit te kiezen! Bovendien zie ik zo met snel kijken dat je minstens 120 unearned trophies hebt die niet meer te halen zijn omdat de servers dicht zijn :(
Killzone 2 en 3 DLC, Uncharted 3 DLC en Socom confrontation.
* Ik denk dat 150 platinums inderdaad wat veel is voor jou, maar het is nooit onmogelijk :lol:
* Uncharted 4: We're working on it :smug:
* GTA 5 PS3: Die wil ik ook eindelijk afwerken! We hebben dan nog 2 andere mensen nodig voor die heists... En PS4 wil ik ze eigenlijk ook afwerken, maar daar heb je doomsday heists nog bovenop en niemand lijkt GTA5 op PS4 te willen doen (van de mensen die ik ken)

Voor mezelf had ik nog geen specifieke games genoemd, maar naast Uncharted 4 en GTA5 PS3, denk ik er vooral aan om eindelijk Max Payne 3 online (mensen nodig voor gangwars een keertje te doen, is naast xp enige wat ik nodig heb) en killzone shadow fall online af te werken.
Image

26
* Duidelijk over de DLC! Ja heb idd wat games waar trophies onhaalbaar zijn geworden :(
* Ik bedoel dus mijn totaal op 150 platinums brengen. Geen idee als dit doenbaar is. Met makkelijke games zeker wel vermoed ik.
* GTA V op PS4 begin ik niet meer aan. Zeker als je weet hoe lang de grind naar level 100 duurt online. Ook als je de gamesave overzet van PS3 naar PS4 was het nogal buggy kwesties trophies te krijgen die je had behaald op PS3.
* Max Payne 3 online kan ik mss ook wel doen. De main online trophies heb ik wel al allemaal. Zou dus enkel DLC zijn. Killzone Shadow Fall is zo'n game waar ik al héél véél over getwijfeld heb. Maar net door de vele DLC en online trophies niet gekocht. Geen idee als die makkelijk te doen zijn? Game staat trouwens weer in Sale nu. Killzone reeks is toch ook één van mijn favorieten.
Image

27
Is het niet een beetje erg om een game die je graag wilt spelen niet speelt vanwege trophies?
Bij twijfelgevallen laat ik trophies ook wel één parameter zijn in Kopen of niet naar ak een spel wil spelen maakt et mij nie uit hoe moeilijk de trophies zijn.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

28
Go erg is moeilijk te zeggen. Ja online trophies spelen een rol bij mij als ik een game start of niet. In het geval van TLOU speelt ook de tijd wat ik heb een grote rol. Ik haat het om dergelijke games te beginnen en elke dag mar uurtje verder te kunnen doen bijvoorbeeld. Dan val ik uit de belevenis precies...
Image

29
Ik snap dat je het totaal van 150 wilde bereiken en niet 150 platinums in 1 jaar :lol:

Killzone is vooral een grind, heel veel kan ook tegen bots gedaan worden. Enkel 15 supply packages kan niet in bot game.
Co-op las ik overlaatst dat dat in je eentje zou kunnen, maar de details heb ik nog niet bekeken.

Max Payne zijn voor de gangwars 4 personen nodig, de DLC trophies weet ik niet precies meer.
Image