De game zou na de release van gratis DLC en betalende DLC voor de singleplayer, ook multiplayer gaan krijgen.
Er is nog niets bekend over hoe dat dan precies in elkaar zou zitten (co-op, team deathmatch, ... ?).
Zelf sta ik er zo niet voor te springen, the last of us, uncharted 2 en 3 zitten nog iets te vers in het achterhoofd
http://www.4gamers.be/nieuws/70273/1/Of ... ultiplayer
Re: Cyberpunk 2077
17Multiplayer kan mij gestolen worden bij deze game
Gratis DLC is wel altijd welkom
18+1met0t0 wrote:Multiplayer kan mij gestolen worden bij deze game
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
19Ik heb nu besloten dat ik geen gameplay meer van de game ga bekijken. Ik laat mij gewoon verrassen wat er gaat komen.
20Net zoals Final Fantasy 7 Remake is Cyberpunk 2077 ook uitgesteld. De nieuwe release is op 17 september 2020
21Sommige studio's beseffen of beginnen te beseffen dat het beter is om een game een paar maanden uit te stellen dan dat er enorme day-one patches komen of dat de game de eerste maanden enorm veel bugs heeft en een hoop patch rondes krijgt
23En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachtenMarty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R
24Euhm jafsterchele23 wrote:En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachtenMarty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R
Of je gaat even een zomerslaap houden dan is het voor je het weet september
25We hebben nog WRC6 en 7 om dat gat op te vullenfsterchele23 wrote:En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachtenMarty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R
26Bleh moest cyberpunk gewoon uitkomen in april kon Marty gewoon wachten van die te kopen tot in september, maar dat lijkt moeilijk te zijn voor ff fans xd (men maat denkt net hetzelfde als Marty)Kolm wrote:We hebben nog WRC6 en 7 om dat gat op te vullenfsterchele23 wrote:En omdat jij meer tijd wilt vo ff moet ik dan maar wachtenMarty wrote:ik vind het inderdaad wel beter dat ie uitgesteld is, meer tijd voor FF7R
27Geen probleem dat ze hem uitstellen, in zo'n gigantische game kan sowieso het een en ander mislopen...
Dan kan ik eigenlijk maar evengoed wachten tot ze hem naar alle waarschijnlijkheid voor de PS5 uitbrengen
Dan kan ik eigenlijk maar evengoed wachten tot ze hem naar alle waarschijnlijkheid voor de PS5 uitbrengen
28Normaal vind ik da ook nie echt erg we. De klote is dak de ce hiervan heb besteld en at zou maand later op ps5 komen zoek em liever op ps5 willen hebben.met0t0 wrote:Geen probleem dat ze hem uitstellen, in zo'n gigantische game kan sowieso het een en ander mislopen...
29Idem hier eigenlijk...fsterchele23 wrote:Normaal vind ik da ook nie echt erg we. De klote is dak de ce hiervan heb besteld en at zou maand later op ps5 komen zoek em liever op ps5 willen hebben.met0t0 wrote:Geen probleem dat ze hem uitstellen, in zo'n gigantische game kan sowieso het een en ander mislopen...