Uncharted: The Lost Legacy

17
Die hevige lag in chapter 9 had ik deze playthrough geen last van. Waarschijnlijk was die PS4 dus toch nog ergens anders mee bezig.
Image

Net de platinum binnen geharkt:
Image

Voor de mensen die deze game nog platinum willen halen: de trophy guides zeggen “eerste crushing, dan de way of the warrior trophy halen”. Mijn tip is om het andersom te doen. Eerst de way of the warrior, en dan nog een playthrough (met cheats) voor de crushing trophy. Zelfs met cheats vond ik één bepaalde sectie nog redelijk pittig.

Re: Uncharted: The Lost Legacy

23
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! :cool:
Dank, dank!
Kolm wrote:Gefeliciteerd! :cool:
En misschien dat ze met een patch nog wat aangepast hebben waardoor het nu wel met cheats kan en ten tijde van de trophy guides nog niet? :think:
Als jij t niet weet zal ik het al helemaal niet weten.
Image

Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:Gefeliciteerd! :cool:
idd Gras en je wint bij deze.... totaal niks.
Dat is meestal zo met trophies en medailles eh! Ook in de sport wereld. Het is eigenlijk een soort van vergoeding die zegt: “knap gedaan, maar je krijgt er niks voor!”
paveman wrote:Jawel, hoor GameFreak! Ten eerste: voldoening. :) Daarnaast: complimenten en waardering van deze mooie community!! :P
Goed om te weten, FGras: die tip ga ik onthouden voor wanneer ik ermee aan de slag ga!
Succes er mee!
billie91 wrote:De game is op crushing redelijk te doen, op dat gedeelte met die helikopter na dan. Die vond ik wel lastig om te doen omdat je redelijk snel werd gespot.
Misschien dat jij ietsje pietsje beter bent in dit spel dan ik
Image

24
Nou ja beter, heb er ook redelijk lang over gedaan om de game een keer platinum te halen. Nu ik er over nadenk, er is ook een ander gedeelte wat ik best wel lastig vond. Namelijk het gedeelte dat je de mijn/grot binnen komt (chapter 8 of 9) en Chloe die kerels van Shoreline direct aanvalt. Op crushing moet je als een gek sprinten om een wapen te bemachtigen om die gozers aan te pakken. Ben daar toch wel redelijk vaak dood gegaan. :(
Image

25
billie91 wrote:Nou ja beter, heb er ook redelijk lang over gedaan om de game een keer platinum te halen. Nu ik er over nadenk, er is ook een ander gedeelte wat ik best wel lastig vond. Namelijk het gedeelte dat je de mijn/grot binnen komt (chapter 8 of 9) en Chloe die kerels van Shoreline direct aanvalt. Op crushing moet je als een gek sprinten om een wapen te bemachtigen om die gozers aan te pakken. Ben daar toch wel redelijk vaak dood gegaan. :(
Ahh, zelfs met cheats ben ik daar nog 3 keer dood gegaan op crushing! Uiteindelijk is die level mij met een automatisch shotgun cheat gelukt! xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

26
FGras wrote:
billie91 wrote:Nou ja beter, heb er ook redelijk lang over gedaan om de game een keer platinum te halen. Nu ik er over nadenk, er is ook een ander gedeelte wat ik best wel lastig vond. Namelijk het gedeelte dat je de mijn/grot binnen komt (chapter 8 of 9) en Chloe die kerels van Shoreline direct aanvalt. Op crushing moet je als een gek sprinten om een wapen te bemachtigen om die gozers aan te pakken. Ben daar toch wel redelijk vaak dood gegaan. :(
Ahh, zelfs met cheats ben ik daar nog 3 keer dood gegaan op crushing! Uiteindelijk is die level mij met een automatisch shotgun cheat gelukt! xD

Sent from my iPhone using Tapatalk
Klopt, ik ben daar wel vaker dan 3 keer dood gegaan. :P
Image

28
paveman wrote:Jawel, hoor GameFreak! Ten eerste: voldoening. :) Daarnaast: complimenten en waardering van deze mooie community!! :P
Goed om te weten, FGras: die tip ga ik onthouden voor wanneer ik ermee aan de slag ga!
jaaa, daar gaat hij zich op slag meteen beter door voelen, stop die met tranen doorweekte zakdoeken niet te ver weg Grasmans.... :evil: :smug:

29
met0t0 wrote:Ik vond het ook een verrassend volledige game nadat ik een kleine verhaaluitbreiding had verwacht :)
Wel nog geen enkele platinum bij een Uncharted-game gehaald, omdat ik met het verhaal en één playthough de ervaring al voldoende vond.
Ik supporter mee voor jou is een leuke ervaring :cool: Heb ze alle 7 buiten deze en die voor de handheld dan :Tp:
Image