Re: Wat speel je op dit moment?
1981ik ga beginnen met Control, benieuwd want het zou een kraker moeten zijn. Ik heb Quantum Break ook al gespeeld, Xbox wel, en die is van dezelfde hand en die was best te pruimen !
Ahja, daarom dat ik er waarschijnlijk niet aan begonnen ben destijds. De ervaring van hem één keer te spelen vond ik al voldoende, maar die extra uitdagingen voegen zeker wel wat toe aan hoe ge de game speeltNTGSruler wrote:@Met0t0: veel trophies vereisen meerdere stukken in de game te spelen zonder dat er iets wordt bijgehouden. Zo moet je bijvoorbeeld 22 poppen bevrijden die in verschillende levels op de achtergrond verschijnen terwijl je bezig bent met je gameplay.
Alle hoofden vinden is al een uitdaging. Dan moet je overal nog eens hun ability gebruiken, maar de hoofden die je vindt zijn niet altijd te gebruiken in hetzelfde level. Dus dan mag je je hoofd niet verliezen totdat je dat bepaald punt bereikt, wat wel eens frustrerend kan zijn.
De Weaver fights ( soort van tussenbazen) moet je overal in de game de zielen die aan het eind van het gevecht uit de baas komen, allemaal in 1 keer doorknippen met de Calibrus. Ik kan je verzekeren: heb die allemaal meerdere keren gedaan tot het mij eindelijk lukte!!
Ik denk het nietNTGSruler wrote:Heb jij de game ook Kolm? Idd best veel DLC.. Maar hey, weten we weer wat gedaan!