+ Weekend, tijd om te slapen!
+ Vanavond nog wat God of War spelen, langzaam maar zeker geraken we er...
--- Tijdens de week bijna nooit thuis zijn, zorgt voor drukke weekends
gast hebt ge die game nu nog niet uitgelepeld ??met0t0 wrote:Veel beterschap aan iedereen die met de gezondheid sukkelt!
+ Weekend, tijd om te slapen!![]()
--- Tijdens de week bijna nooit thuis zijn, zorgt voor drukke weekends
Veel werken en pokke vroeg opstaan, moet je ook eens proberen, dan zal je zien hoeveel tijd je nog over hebt... Wij kunnen niet eens elk weekend gamen...Gamefreak wrote:gast hebt ge die game nu nog niet uitgelepeld ??met0t0 wrote:Veel beterschap aan iedereen die met de gezondheid sukkelt!
--- Tijdens de week bijna nooit thuis zijn, zorgt voor drukke weekends![]()
met0t0 wrote:--- Nog altijd verschrikkelijk verkouden![]()
+++ Naar een leuk feestje geweest vandaag
--- Deze week jammer genoeg geen tijd om te gamen
--- Een week na de vorige alweer een nieuwe storm
misschien moet Metoto werk gaan zoeken als vampier ?? Kan hij overdag in zijn kist ligg euh gamen !W.O.L.F. wrote:Veel werken en pokke vroeg opstaan, moet je ook eens proberen, dan zal je zien hoeveel tijd je nog over hebt... Wij kunnen niet eens elk weekend gamen...Gamefreak wrote:gast hebt ge die game nu nog niet uitgelepeld ??met0t0 wrote:Veel beterschap aan iedereen die met de gezondheid sukkelt!
--- Tijdens de week bijna nooit thuis zijn, zorgt voor drukke weekends![]()
+++ Maar 1 maand werkloos geweest, ondertussen al 3 weken ondersteuner in het Gentse onderwijs, toffe job, maar heel zwaar inwerken en moeilijk om 3 scholen en 16 leerlingen in een deftige planning te krijgen...
-- Een voltijdse gewone job is te veel voor mij, ik werk ook minstens 6 uur in de week als PAB assistent en wordt bijna elke week wel ergens als babysit gevraagd
+ En toch doe ik alles graag en wil ik niets opgeven, maar er ook echt niets bijnemen...