complete intro filmpje
Re: Final Fantasy VII Remake
47https://blog.eu.playstation.com/2020/02 ... -and-more/
En heel wat nieuwe screenshots etc.
Het ziet er allemaal echt prachtig uit...!
En heel wat nieuwe screenshots etc.
Het ziet er allemaal echt prachtig uit...!
49Haha, nice!
Ik was zelf al wel een FFVII map tegengekomen waar je beetje kon rondlopen, maar was verder niks spannend.
Dit is echt wel over the top
Ik was zelf al wel een FFVII map tegengekomen waar je beetje kon rondlopen, maar was verder niks spannend.
Dit is echt wel over the top
50Hier is iemand razend knap bezig geweest. Goed ook dat dit mogelijk is in Dreams. Echt super.
52Ongelofelijk mooi!
In afwachting op de echte game toch al iets
Ik ken zelf bijzonder weinig van Final Fantasy, dus ik begrijp niet waarom deze remake net zo belangrijk is. Waarom wordt deze game zo vaak als 'favoriet' van Final Fantasy-fans genoemd?
In afwachting op de echte game toch al iets
Ik ken zelf bijzonder weinig van Final Fantasy, dus ik begrijp niet waarom deze remake net zo belangrijk is. Waarom wordt deze game zo vaak als 'favoriet' van Final Fantasy-fans genoemd?
53Dat de remake zo belangrijk is heeft meerdere redenen. Ten eerste de kwaliteit van de game zelf natuurlijk. Maar daarnaast ook vooral het verval in kwaliteit van de serie na deel IX. De meeste fans vinden van VII-IX deel VIII de minste, deel VII de beste en deel IX er wat tussenin (niet per definitie mijn keuze, maar kan het er ook niet 100% mee oneens zijn). Aangezien vooral deel VII als beste genoemd wordt, heeft deze een soort cultstatus verworven en staat deze dus symbool voor de hoogtijdagen van Final Fantasy.
De reden dat VII vaak als favoriet wordt gezien is het verhaal, de gelaagdheid hierin, het zeer geslaagde gevechtssysteem (materia), onvergetelijke karakters, de eerste semi 3D FF, maar vooral: het verhaal en de emotionele band die door de game wordt opgebouwd. En zo zal ik nu zo snel een hoop vergeten wat ook nog eens belangrijk is.
De reden dat VII vaak als favoriet wordt gezien is het verhaal, de gelaagdheid hierin, het zeer geslaagde gevechtssysteem (materia), onvergetelijke karakters, de eerste semi 3D FF, maar vooral: het verhaal en de emotionele band die door de game wordt opgebouwd. En zo zal ik nu zo snel een hoop vergeten wat ook nog eens belangrijk is.
54Bedankt voor de uitleg!
Ik had wel verwacht dat hij op zich heel sterk zou zijn. Dat de games erna minder goed onthaald werden, wist ik niet maar maakt het logischer dat Final Fantasy VII zo hoog aangeschreven staat.
Ik had wel verwacht dat hij op zich heel sterk zou zijn. Dat de games erna minder goed onthaald werden, wist ik niet maar maakt het logischer dat Final Fantasy VII zo hoog aangeschreven staat.
56Ik las dat het enkel eerste hoofdstuk is en dat voortgang niet overgezet wordt naar uiteindelijke game.
https://tweakers.net/nieuws/164062/squa ... ion-4.html
https://tweakers.net/nieuws/164062/squa ... ion-4.html
57Een dag te vroeg dus... Ze weten bij Square Enix écht niet goed wanneer je jarig bent he..?Marty wrote:Demo is beschikbaar. Final Fantasy VII Remake demo
58Jawel, ze zijn alleen vergeten 29 februari mee te tellen. Dus bij hun is het al 3 maartpaveman wrote:Een dag te vroeg dus... Ze weten bij Square Enix écht niet goed wanneer je jarig bent he..?Marty wrote:Demo is beschikbaar. Final Fantasy VII Remake demo
59Ik heb de demo maar 2 minuten gespeeld en heb m er weer af gegooid. Nee, ik vond m niet zó slecht, ik was binnen die tijd al dusdanig overtuigd dat ik gewoon rustig wacht totdat ie uit is en ik 'gewoon' in een keer door kan gaan...
60De remake ziet er werkelijk fantastisch uit maar het is helaas weer zo'n 'nu ben ik aan de beurt, jij mag dadelijk weer slaan' game.