Re: Quick News Topic

110
Gamefreak wrote:Playstation Home is verdwenen... HAHAHAHAHA !!!!!

hé maar wacht es, dat is geen grap, verdorie :smug:
Oei, ging net beginnen aan die 50 dagen trophy :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

111
dividedx11 wrote:
Gamefreak wrote:Playstation Home is verdwenen... HAHAHAHAHA !!!!!

hé maar wacht es, dat is geen grap, verdorie :smug:
Oei, ging net beginnen aan die 50 dagen trophy :p
Oei, ik ging net beginnen aan Playstation Home uberhaupt.

Ik heb het zelfs nooit geinstalleerd. :p

113
gamerke1992 wrote:
Serieus? :p Dat wist ik dus totaal niet. Ik heb daar ooit eens een trial van uitgeprobeerd met mijn smartphone en ik ging er maar vanuit dat het op alle apparaten zo zou zijn.
Ik heb gisteren nog eens Spotify gebruikt op de PS4.
Het is dus gratis, enkel krijg je om de 5 liedjes ongeveer 10 seconden "reclame". Die reclame is dus een boodschap dat zegt dat je dit niet zo horen als ej betaald ...
Maar voor de rest kan je alles afspelen, en op Spotify is zo goed als alles te vinden. Ik heb toch alles kunnen beluisteren wat ik opzocht.

Spotify is ook te gebruiken tijdens het gamen. Als je de app opent zal hij wel je game suspenderen (maar dus niet afsluiten), maar eens je muziek afspeelt kan je ook gamen tegelijk.
Volume is gemakkelijk via het Quick menu aan te passen.
PSN tichke
Image

114
tichke wrote:
gamerke1992 wrote:
Serieus? :p Dat wist ik dus totaal niet. Ik heb daar ooit eens een trial van uitgeprobeerd met mijn smartphone en ik ging er maar vanuit dat het op alle apparaten zo zou zijn.
Ik heb gisteren nog eens Spotify gebruikt op de PS4.
Het is dus gratis, enkel krijg je om de 5 liedjes ongeveer 10 seconden "reclame". Die reclame is dus een boodschap dat zegt dat je dit niet zo horen als ej betaald ...
Maar voor de rest kan je alles afspelen, en op Spotify is zo goed als alles te vinden. Ik heb toch alles kunnen beluisteren wat ik opzocht.

Spotify is ook te gebruiken tijdens het gamen. Als je de app opent zal hij wel je game suspenderen (maar dus niet afsluiten), maar eens je muziek afspeelt kan je ook gamen tegelijk.
Volume is gemakkelijk via het Quick menu aan te passen.
Ik heb ondertussen ook een spotify account gemaakt. Ik had het vroeger eens uitgetest (samen met deezer) en toen was er enkel een proefperiode, waarna je moest betalen. Blijkbaar is dat nu enkel het geval op een smart tv (mijn LG tv zegt dat ik alleen bij premium de app kan gebruiken).

Super handig eigenlijk, want die 10 seconde reclame tussen liedjes storen mij totaal niet. Als je gewoon radio luistert is er veel meer reclame :)
Image

116
RoyVdW wrote:Heb vroeger even Home geprobeerd, maar vond er niks aan.

Wat is het voordeel van Spotify ivm Youtube of Vidzone? Gebruik altijd Youtube. Dacht dat Spotify betalend werd na die proefperiode.
Ik vind spotify handiger in gebruik, je kan bijvoorbeeld playlists maken en muziek aan je bibliotheek toevoegen. En op mijn smartphone kan ik youtube niet beluisteren als mijn scherm uit staat, bij spotify wel.
Image

118
RoyVdW wrote:Heb vroeger even Home geprobeerd, maar vond er niks aan.

Wat is het voordeel van Spotify ivm Youtube of Vidzone? Gebruik altijd Youtube. Dacht dat Spotify betalend werd na die proefperiode.
het is door heen de jaren mss iets beter geworden maar niet spectaculair :smug:

120
tichke wrote:Sony koopt OnLive en gaat de dienst op 30 april stopzetten ...
"Concurrent" minder, al was OnLive naar mijn weten voor PC games niet? Maar zal ondertussen ook wel al op televisies te gebruiken zijn met al die smart TV's, dus dan snap ik de zet wel.

Bron: https://www.cnet.com/news/sony-buys-onl ... his-month/
Man man, wat gaat Sony daar weer mee doen. Weer bakken geld uitgeven aan een streamingdienst die door niemand gebruikt wordt, zoals PlayStation Now.
Image