far cry 4 en
fifa 15 nieuwe carriere begonnen met club brugge zodak es me al de spelers van de club aan de slag kan
Re: Wat speel je op dit moment?
137Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste.
138Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste.
139Niet op voorhand opgeven é!dividedx11 wrote:Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste.
140Hehe maar hij is wel aarsmoeilijk..,NTGSruler wrote:Niet op voorhand opgeven é!dividedx11 wrote:Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste.
141Vooral die hardmode :odividedx11 wrote:Hehe maar hij is wel aarsmoeilijk..,NTGSruler wrote:Niet op voorhand opgeven é!dividedx11 wrote:Indeed, ik ga nog zien of ik hem ga platten of niet, maar ik vrees ervoor.Maxidomino wrote:Eindelijk wat tijd voor Hotline Miami 2. Maar amai, hij is heel wat moeilijker dan de eerste.
142Killzone Mercenary op de Vita. Nog steeds ook Prototype 2 op PS3 maar ik kan maar moeilijk erin komen in die game precies... Killzone bevalt mij al meer.
143ps vita: de marvel minigames in little big planet vita. Dat zijn precies kleine games opzich
144Ik vond de game juist erg makkelijk om in te komen. Ik had m binnen een paar dagen uit.NTGSruler wrote:Nog steeds ook Prototype 2 op PS3 maar ik kan maar moeilijk erin komen in die game precies...
145Ben gisteren begonnen met Far Cry 4 en ik moet zeggen dat hij mij goed bevalt. De game ziet er geweldig uit en speelt ook mooi door. Wel lijkt de game verdomd veel op Far Cry 3 qua gameplay en hoe je te werk moet gaan. Ubisoft heeft blijkbaar een verslaving aan het vrijspelen van gebieden via torens.
148Voorlopig vind ik het maar een allegaartje van missies aan elkaar geregen. "Consume" die persoon en ga door naar dat punt. Om telefoon te krijgen en een ander persoon te moeten verteren. Het op gebouwen lopen om vervolgens verder te vliegen naar het volgende gebouw is wel redelijk in orde, ook de combos en de verschillende soorten Powers zijn ok.BozeGozerXrd wrote:Ik vond de game juist erg makkelijk om in te komen. Ik had m binnen een paar dagen uit.NTGSruler wrote:Nog steeds ook Prototype 2 op PS3 maar ik kan maar moeilijk erin komen in die game precies...
149Als je ook de zijmissies speelt is het meer dan alleen consume missies. Daarnaast is het "consumen" wel een van de hoofdfeatures van de reeks, dus logisch dat dat vaak terug komt. Het is niet de meeste diverse game, maar ik heb wel erger meegemaakt(zoals Assassin's Creed 1).NTGSruler wrote:Voorlopig vind ik het maar een allegaartje van missies aan elkaar geregen. "Consume" die persoon en ga door naar dat punt. Om telefoon te krijgen en een ander persoon te moeten verteren. Het op gebouwen lopen om vervolgens verder te vliegen naar het volgende gebouw is wel redelijk in orde, ook de combos en de verschillende soorten Powers zijn ok.BozeGozerXrd wrote:Ik vond de game juist erg makkelijk om in te komen. Ik had m binnen een paar dagen uit.NTGSruler wrote:Nog steeds ook Prototype 2 op PS3 maar ik kan maar moeilijk erin komen in die game precies...
150Ps4: the last of us remastered. Ik vond de eerste 2 uur niet zo boeiend (behalve de eerste 10 minuten, die waren echt super, nog nooit een game gehad met zo een start) en ik had er niet zo veel zin meer in. Nu heb ik nog wat verder kunnen spelen vandaag en het begint al veel leuker te worden