Re: Het budgetgaming-topic
618En nog een actie:
Bij gamemania voor: €59,98
Dus als je nog een controller zoekt is dit een optie
EDIT
LEGO NINJAGO staat nu ook gratis in de NL store
Bij gamemania voor: €59,98
Dus als je nog een controller zoekt is dit een optie
EDIT
LEGO NINJAGO staat nu ook gratis in de NL store
619Het is nu ook gratis voor België en Nederland ondertussenMarty wrote:
Voor de mensen die ook een US account hebben staat deze game gratis in de store.
620Lijkt interessant Marty. Is dat een goede game? Ken de relaesewaarde ook niet zal subiet eens zien om eventueel door te kunnen verkopen. Maar used zullen de controllers bij GM ook goedkoop staan.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
623Heb de game zelf nog niet gespeeld maar lijkt me wel interessant. De game kost los €39,99. Used controllers bij de game mania zijn €45.RoyVdW wrote:Lijkt interessant Marty. Is dat een goede game? Ken de relaesewaarde ook niet zal subiet eens zien om eventueel door te kunnen verkopen. Maar used zullen de controllers bij GM ook goedkoop staan.
Dit is wel een goede deal. Bevalt de game niet kun je die mooi verkopen. Of de controller natuurlijk
626had het al even in de smiezen, alvorens het hier stond, maar de game zegt me niet iets meteen...met0t0 wrote:LEGO Ninjago toch ook maar even 'gekocht', bedankt voor de tip
627Mij ook niet maar hey, free is free.Gamefreak wrote:had het al even in de smiezen, alvorens het hier stond, maar de game zegt me niet iets meteen...met0t0 wrote:LEGO Ninjago toch ook maar even 'gekocht', bedankt voor de tip
628Naar het schijnt zou de DLC van Mafia III (en 2?) gratis zijn als je de game al op je account had staan, ook als hij van PSPlus was. Zou wat te maken hebben met de trilogy die is uitgekomen. Ik kan het niet checken want ik had al deze DLC al.
https://forum.psnprofiles.com/topic/89266-free-dlc/
https://forum.psnprofiles.com/topic/89266-free-dlc/
629Vanaf morgen is de DLC green cities gratis van het spel cities: skylines.
Zeker handig aangezien dat spel gratis was voor ps plus.
Zeker handig aangezien dat spel gratis was voor ps plus.
630Hollander !!gamerke1992 wrote:Mij ook niet maar hey, free is free.Gamefreak wrote:had het al even in de smiezen, alvorens het hier stond, maar de game zegt me niet iets meteen...met0t0 wrote:LEGO Ninjago toch ook maar even 'gekocht', bedankt voor de tip