Re: Het budgetgaming-topic
632Goed om te weten, snel even 'aangekocht'gamerke1992 wrote:Vanaf morgen is de DLC green cities gratis van het spel cities: skylines.
Zeker handig aangezien dat spel gratis was voor ps plus.
633de Mafia Trilogy is op moment bij bol maar €39,99 (Nedgame €59,99, PSN €59,99)
Dus wie deze games wil hebben zou ik maar snel pre orderen en achter afbetalen natuurlijk
Dus wie deze games wil hebben zou ik maar snel pre orderen en achter afbetalen natuurlijk
634Hmmm, heel verleidelijkMarty wrote:de Mafia Trilogy is op moment bij bol maar €39,99 (Nedgame €59,99, PSN €59,99)
635Een paar kleine waarschuwingen: Op PS4 zou het niet te best draaien...
Gerucht is ook dat fysieke release enkel mafia 3 op disc staat en downloadcodes voor 1 en 2.
Gerucht is ook dat fysieke release enkel mafia 3 op disc staat en downloadcodes voor 1 en 2.
636Daar hebben ze nog een paar maanden de tijd om dat te fixen via patches.Kolm wrote:Een paar kleine waarschuwingen: Op PS4 zou het niet te best draaien...
In Amerika komt er helemaal geen fysieke versie uit. En los komt deel 1 wel op disc? Of is dat een code in een doosje.
Maar goed, daarom ook achter af betalen, denk je tegen die tijd dat het toch niets is dan annuleer je de game gewoon. En is het wel wat dan heb je de 3 games voor een mooi prijsje
637Ze hebben de prijs weer aangepast naar €54,99.Marty wrote:de Mafia Trilogy is op moment bij bol maar €39,99 (Nedgame €59,99, PSN €59,99)
638Days of play is gestart bij GameMania. Ps plus is goedkoper, net als verschillende games.
Ik heb zelf bv days gone (used) gekocht voor 14,95 euro.
Ook playstation VR is in aanbieding. Zo heb je de mega bundel voor 229 euro.
Ik heb zelf bv days gone (used) gekocht voor 14,95 euro.
Ook playstation VR is in aanbieding. Zo heb je de mega bundel voor 229 euro.
639Double discounts op PSN zijn vandaag gestart tot 10 juni. Als je PSPlus bent krijg je soms dus nog wat extra korting.
Voor mensen die nu Call of Duty WWII via psplus hebben kan het interessant zijn dat de season pass nu aan 19,99 euro staat voor psplus leden ipv 49.99 euro normaal.
https://blog.eu.playstation.com/2020/05 ... rts-today/
Voor mensen die nu Call of Duty WWII via psplus hebben kan het interessant zijn dat de season pass nu aan 19,99 euro staat voor psplus leden ipv 49.99 euro normaal.
https://blog.eu.playstation.com/2020/05 ... rts-today/
640Ja ze smijten wel met de deals de laatste tijd precies. Zal mss aan de aankondiging van de PS5 liggen.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
641Interessante deals. Nog games genoeg, maar een jaar extra PS+ aan verminderde prijs kon ik toch niet laten liggen
642Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition PS4 is op moment gratis in de ps store.
Dit is al wel een ps+ game geweest, maar voor wie hem nog niet heeft is dit mooi meegenomen, mits je fighting games leuk vind
Dit is al wel een ps+ game geweest, maar voor wie hem nog niet heeft is dit mooi meegenomen, mits je fighting games leuk vind
644Wehkamp heeft op het moment een aantal ps4 games (ook xbox games enzo) op 50% korting staan. Zelfs op games die nog niet uit zijn. Het wordt wel verkocht door een partner.
Ik heb me even Fairy Tale (€32,99) GI Joe (€18,99, nog niet uit) en ChrisTales (€18,99, nog niet uit) gekocht. Ben benieuwd of ze leveren
Wehkamp
Ik heb me even Fairy Tale (€32,99) GI Joe (€18,99, nog niet uit) en ChrisTales (€18,99, nog niet uit) gekocht. Ben benieuwd of ze leveren
Wehkamp
Het budgetgaming-topic
645Ik zag geloof ik dat MGSV Phantom Pain voor 6 euro te koop staat.
En dat een bundel van Phantom Pain met Ground Zero voor 4 euro te koop staat.
In de ps store!
En dat een bundel van Phantom Pain met Ground Zero voor 4 euro te koop staat.
In de ps store!
Last edited by FGras on 10 Oct 2020 19:55, edited 1 time in total.