Re: The Last of Us Part II

107
NTGSruler wrote:Klopt. En die remaster staat geïnstalleerd op mijn PS4.

Om discussies te vermijden, want dat is mijn bedoeling niet. Maar de online trophies van TLOU houden mij tegen de game te starten... Stom en ja daardoor laat ik een goede game links liggen. Maar tis een persoonlijke keuze. Ik moet mij echt eens verdiepen in die online trophies wat ze nu juist zijn.
Zit in dezelfde situatie. Op PS3 heb ik hem al plat en zoals Kolm zegt is het ivm die missie keuzes. Toen ik het nog niet volledig begreep had ik een fout gemaakt en random geselecteerd en niet de makkelijkste als laatste gehouden bij die eliminatie ronden waardoor ik deze op een kritiek punt verloren had en ik volledig die reis opnieuw moest beginnen. Dat is klote want kost weer 10u grinden als het niet meer is. De game op zich neemt al veel tijd in beslag owv de moeilijkheidsgraden. Je kan daar ook iets mee zoals de game achterstevoren uitspelen zodat grounded of survival makkelijker worden. Ook dat trukje ben ik van plan toe te passen. Op PS3 heb ik nooit grounded overwogen omdat dat toch niet moet voor de plat en vond survival op bepaalde stukken toch voldoende pittig. Geen idee hoelang die servers open blijven en hoeveel activiteit er nog is. Ruler ik ben kandidaat om je te helpen :cool:

Edit: Die nieuwe trailer ziet er fantastisch uit! Hoewel ik geen nood had aan een vervolg want de eerste game was gwn af. Maar met zo'n naam was het te denken want volgens mij 80% vd mensen die de eerste gespeeld hebben en dat zijn er heel wat kopen deze toch.
Image

110
RoyVdW wrote:Ja en ja dat weet ik dat je over PS4 spreekt :hi5:
:lol: :hug: Okay dan! Voorlopig even bezig met andere games. Eerst deze afwerken want anders wordt het wat chaos in mijn hoofd.
1. Ik ben een man en kan maar 1 ding tegelijk.
2. Ik ben een man en mijn focus op iets is beperkt.
3. Ik ben autistisch en kan er niet tegen als ik geen 100% trophies haal van een game.

Allemaal om wat te lachen! :Tp: :hug:
Image

113
RoyVdW wrote:Die nieuwe trailer ziet er fantastisch uit! Hoewel ik geen nood had aan een vervolg want de eerste game was gwn af. Maar met zo'n naam was het te denken want volgens mij 80% vd mensen die de eerste gespeeld hebben en dat zijn er heel wat kopen deze toch.
Ik heb ook het gevoel dat er geen tweede moest komen, maar ik ben wel blij dat ze er heel rustig hun tijd voor genomen hebben. Daarom ben ik er toch van overtuigd dat deze alweer de moeite zal zijn. Het valt nog af te wachten of het einde van deze ook als een echt einde gezien zou kunnen worden of dat ze nog een derde deel zouden maken.

116
Kolm wrote:Er is net een State of Play begonnen over TLOU2, spoilers mogelijk:
Ik ben gisteren beginnen kijken, maar plots besloot mijn internet connectie de pijp aan maarten te geven. En maarten besloot niet om deze terug te geven voor 2 uur lang :p
Image

120
Interessant artikel op de PSBlog over alle accessibility features in TLOU2! :cool:

Ze hebben er echt superveel opties in gestoken voor blind/slechtzienden, doof/slechthorend of mensen met motorische problemen.
In Uncharted 4 hadden ze hier al een resem inzitten, maar nu hebben ze ruim 60 settings die daarmee te maken hebben :O

Er was ook een zinnetje dat mij erg opviel in het volgende stukje:
Game Difficulty
As an extension of our accessibility features, The Last of Us Part II also includes expanded difficulty options. At launch, we provide five different challenge levels: Very Light, Light, Moderate, Hard, and Survivor. We also allow you to customize specific aspects of difficulty to your needs or desired experience. You can individually tweak difficulty settings related to incoming damage, enemy and ally effectiveness, stealth, and resources. Trophies are not limited by difficulty.
Het lijkt er dus op dat ze deze keer niet zo'n ongeïnspireerde trophylist hebben met 10 difficulty trophies (8 main game, 2 DLC) :D

https://blog.playstation.com/2020/06/09 ... -detailed/
Image