Een nieuwe router. Linksys Smart router EA6200
Resultaten zijn aanmerkelijk beter dan met mijn oude Eminent router op het glas internet van 200Mb/s
Bekabeld:
Wifi:
Hier kunnen we internetsnelheden met elkaar vergelijken en tips geven en of vragen stellen over het verbeteren van de verbindingen.
Re: Je laatste aankoop (geen games)
3Holy... 200 mb downloadsnelheid. En ik dacht dat ik op kot, met 100 mb download, snel internet had.
Hier in Wallonië is het echt erg. Das hier echt nog de prehistorie precies.
Hier in Wallonië is het echt erg. Das hier echt nog de prehistorie precies.
Re: Je laatste aankoop (geen games)
5Re: Je laatste aankoop (geen games)
6Damn das traag
Op het werk: (upload is extreem gelimiteerd, download is maar beetje gelimiteerd (zou eens op rechtstreekse lijn moeten testen ))
Zal het thuis ook eens testen
Re: Hoe snel is jouw internet (of niet)?
9Re: Je laatste aankoop (geen games)
10EN dit bij m'n pa:dividedx11 wrote:Ik met kabel:
@Frans, dan nog speciaal een topic aanmaken om mij jaloers te maken met jou overdreven internetsnelheid
11Re: Hoe snel is jouw internet (of niet)?
12Ik ben zeker tevreden over de snelheid hier thuis, komende van doorgaans 1,5 Mb/s. Alles dat ik met draad kan verbinden, verbind ik met draad. Alleen de Vita en smartphone zijn via draadloos internet.
13Als je abo zegt dat je 16 Mb/s krijgt dan zal een nieuwe router niet helpen.
14De mensen van Telenet hebben gezegd dat die snelheid niks te maken heeft met wat voor soort abo we hebben?
15Hoe maak je het dan sneller? Klagen bij den operator? Waarom is die snelheid van belang en wat ben je ermee? Hier is alles draadloos en blijkbaar extreem traag zonder dat ik het opmerk.