Re: Bugs & gewenste functies

256
Een zwarte/donkerdere achtergrond? Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij:
- Nu is de achtergrond doorzichtig d.w.z. dat deze zich aanpast aan de kleur van het gekozen kader.
- Een donkere/zwarte achtergrond toont in alle gevallen een klein donker blokje, niet conform onze standaard.
- Sony presenteert zelf de 5 ook tegen een lichte/witte achtergrond.

Een witte PS5 met doorzichtige achtergrond vergeleken met een zeer licht blauwe PS5 met doorzichtige achtergrond:

Image
Image

Met een andere achtergrond wil ik ook nog gaan spelen. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

260
Sora_Lizard wrote:
Image
Image
Image


Een derde variant die altijd een donker blokje zal tonen.
Dank jullie wel voor het opbouwende commentaar. Nu zien we ze alle drie ook nog eens in een wat donkerder omgeving. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

261
Marty wrote:Inderdaad, met die achtergrond is het niet echt iets. De tweede vind ik wel duidelijker :cool:
gamerke1992 wrote:Ik vind de 2de ook de beste :)
Sora_Lizard wrote:
Sora_Lizard wrote:
Image
Image
Image


Een derde variant die altijd een donker blokje zal tonen.
Dank jullie wel voor het opbouwende commentaar. Nu zien we ze alle drie ook nog eens in een wat donkerder omgeving. :)
Geen opmerkingen van andere leden dus bij dezen kiezen we voor nummer 2.
Image

Ik zal Kolm vragen om deze gereed te zetten zodat ik het kan installeren. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bugs & gewenste functies

265
Ziet er goed uit Sora!

Ik krijg de laatste tijd regelmatig foutpagina's te zien als ik het forum probeer te bezoeken. Niet altijd dezelfde ook... Refreshen lost het probleem altijd onmiddelijk op. Een server time out, soms eens gewoon een witte pagina in de stijl van ons forum, soms eens in 'standaard stijl' van phpBB.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Bugs & gewenste functies

270
Als ik ergens een bericht plaats ben ik automatisch subscribed op dat topic. Ik weet niet of dit aan tapatalk ligt of aan het forum. Maar ik hoef niet steeds een e-mail met het bericht dat iemand in een topic heeft gereageerd.

Weet iemand of/waar ik dit uit kan zetten?

Image


Ik heb alles hier al eens uit verwijderd, maar het komt steeds terug als ik een nieuw bericht plaats.

Edit: ik zou eventueel een fake e-mail kunnen instellen voor mijn profiel.