Leuk voor het afdwaaltopic, maar hier kun je beter iets plaatsen als je daadwerkelijk games gekocht hebt.dividedx11 wrote:Zaterdag nog es wat games kopen
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
92Silly...BozeGozerXrd wrote:Leuk voor het afdwaaltopic, maar hier kun je beter iets plaatsen als je daadwerkelijk games gekocht hebt.dividedx11 wrote:Zaterdag nog es wat games kopen
93Soms vind ik het echt jammer dat mijn PS3 kapot is, voor Prince Of Persia bijvoorbeeld. Had die ook ooit eens gekocht maar kort daarna ging hij stukElexus wrote:
En "play in stereoscopic 3D". Ik vraag mij af of zoiets wel goed werkt
94Gisteren, beiden voor PS3 in een soort solden van de Carrefour.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
95Heb dat eens getest van ACIII en ja dat werkt, maar is vermoeiend voor de ogen. Normaal beeld blijft toch nog het beste.Maxidomino wrote: Soms vind ik het echt jammer dat mijn PS3 kapot is, voor Prince Of Persia bijvoorbeeld. Had die ook ooit eens gekocht maar kort daarna ging hij stuk
En "play in stereoscopic 3D". Ik vraag mij af of zoiets wel goed werkt
98bel Ghostbusters alvastdividedx11 wrote:
by the way, zeker toffe game
99En blijkbaar ook zeer easy trophs (Niet de reden waarvoor ik hem kocht)
En ga nu deze kopen
En ga nu deze kopen
100klopt, zonder ook maar één keer naar de trophy set te kijken en dus geen moeite in te steken, klokte ik af op 64%. Easy dus met Spookmansdividedx11 wrote:En blijkbaar ook zeer easy trophs (Niet de reden waarvoor ik hem kocht)
En ga nu deze kopen
101Op de PSN Store, voor de PlayStation Vita, een klassieker die ik absoluut nog wilde spelen:
En dan heb ik ook nog een pre-order geplaatst voor de eerste expansion van Final Fantasy XIV Online (de Digital Collector's Edition):
En dan heb ik ook nog een pre-order geplaatst voor de eerste expansion van Final Fantasy XIV Online (de Digital Collector's Edition):
102Zijn ook allemaal story en collectible related. Wel opletten voor paar missable trophies en collectibles want anders moet je game herspelen. Game is zeer kort (6u) en bevat 242 collectibles dus bijna constant bezig met unlockenGamefreak wrote:dividedx11 wrote:En blijkbaar ook zeer easy trophs (Niet de reden waarvoor ik hem kocht)
En ga nu deze kopen
klopt, zonder ook maar één keer naar de trophy set te kijken en dus geen moeite in te steken, klokte ik af op 64%. Easy dus met Spookmans
103Heb je een guide nodig? Ik zou graag de platinum halen maar heb bij deze precies niet veel zin om er veel moeite in te steken...RoyVdW wrote:Zijn ook allemaal story en collectible related. Wel opletten voor paar missable trophies en collectibles want anders moet je game herspelen. Game is zeer kort (6u) en bevat 242 collectibles dus bijna constant bezig met unlockenGamefreak wrote:dividedx11 wrote:En blijkbaar ook zeer easy trophs (Niet de reden waarvoor ik hem kocht)
En ga nu deze kopen
klopt, zonder ook maar één keer naar de trophy set te kijken en dus geen moeite in te steken, klokte ik af op 64%. Easy dus met Spookmans
104http://www.playstationtrophies.org/foru ... guide.html
Volg deze en de plat popt in 1 playthrough Rest komt automatisch en veel zal je ook vanzelf vinden.
Volg deze en de plat popt in 1 playthrough Rest komt automatisch en veel zal je ook vanzelf vinden.
105Ok, bedankt Ik zal hem volgen, en erna es beginnen aan Sherlock Holmes.RoyVdW wrote:http://www.playstationtrophies.org/foru ... guide.html